19 marca 2012

Another side of me

Czasami - z pewnością jak każda kobieta - mam ochotę wyglądać "inaczej". Stąd dziś stylizacja w trochę innym klimacie niż zazwyczaj. Jakiś czas temu wspominałam, że lubię niebanalne, pomysłowe motywy na tunikach i topach. Uważam, że dzięki nim odzież zyskuje na dodatkowej atrakcyjności. Nie przepadam za klasycznymi nadrukami, czy banalnymi, śmiesznymi słowami naklejonymi na t-shirty. Poprzez to, co noszę lubię wyrażać siebie :)
Totalnym i pozytywnym zaskoczeniem jest dla mnie najnowsza kolekcja wiosenna salonu Promod.  Linia z  nadrukami nosi nazwę "City" i możemy w niej znaleść motywy min. Nowego Yorku, Wieży Eiffla, Audrey Hepburn, czy londyńskich taksówek! Każdy z nich ma swój klimat, a co najważniejsze - motywy są idealnie wpasowane w fason odzieży i nie "narzucają się" dzięki swoimi monochormatycznym barwom. Całość stanowi świetny efekt, który możemy łączyć na wiele sposobów. Nie wspominając przy tym wszystkim o wysokiej jakości produktów jakie oferuje firma Promod. Polecam!








bluzka - Promod (New Collection)
spodenki - Orsay
bransoletka - Cubus
buty - Stylowe Buty (Neo Black)

28 komentarzy:

  1. ta bluzka jest świetna, chyba się jutro przejdę do Promoda i zobaczę co tam ciekawego mają :) całość prezentuje się świetnie, dobrze, że dodatkiem jest tylko bransoletka, gdyż bluzka sama w sobie jest już dużą ozdobą i dodatki zepsułyby jej przekaz. jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spośród tylu tandetnych koszulek z banalnymi nadrukami wybrałaś naprawdę świetną, jednak można jeszcze znaleźć coś przyciągającego uwagę, z chęcią sama nabyłabym tą koszulkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna koszulka!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne koszulki - święta racja. Mam dokładnie takie samo podejście :) i bardzo podoba mi się to, w jaki sposób piszesz, pozdrawiam, M.K.

    OdpowiedzUsuń
  5. you look gorgeous and love the shoes!!!!

    ChicPear Fashion Blog: www.chicpear.com
    ChicPear Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny outfit ;) jakie słodkie buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka z Promod rzeczywiście niebanalna:)
    Ładnie też mogłaby się prezentowała z prostymi dzinsami i czarną marynarką.

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog. I am now following you, please stop by mine and follow me if you can. =D

    inaSHOEWRECK.blogspot.com

    LOVE YOUR SHOES BY THE WAY!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudnie!


    obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za odwiedziny :)
    świetna ta bluzka!!
    masz cudowne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tego typu bluzki, i od dawna podobają mi się tego typu buty szczególnie czarne. Całość wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look, koszulka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super set, super buty, podoba mi się ;DD
    http://chinchilla-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm now following your blog :) hope you follow mine as well!!

    xoxo,
    Christina

    ChicPear Fashion Blog: www.chicpear.com
    ChicPear Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful blouse, the picture on it is just lovely!
    xox,
    Cee
    http://cocoandvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. thaks for your sweet coment on my blog! What about following eachother? : )
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu ;)
    GENIALNIE WYGLĄDASZ! ;)
    ♥ ♥ ♥
    OBSERWUJE

    http://sylwiafasion.blogspot.com/

    :-*


    xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. that shirt is soooo gorgeous! really love it!
    X

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bluzka i ogolnie dobrze Ci w takiej "innej" wersji.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluzka!!! a buty to już klasyka!!!

    Piękne masz włosy!!! i śliczna buzię!!!

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka i bransoletka przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. ach piękna koszulka - ten nadruk, kolorystyka mmm! :)
    co do bransoletki też taka mam, więc jestem nieobiektywna, słowem moim zdaniem jest rewelacyjna - świetny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!