05 marca 2012

Straight minimalism

Dziś bardzo minimalistyczny zestaw - brzoskiwniowa, zwiewna sukienka, połączona z kontrastującym, kremowym żakietem oraz butami, paskiem i rajstopami w kolorze nude. Całość dopełniają złote dodatki.  Buty to mój nowy zakup. Są bardzo wygodne, w całości wykonane ze skóry naturalnej, oraz przepięknie wycięte na palcach. Udało mi się dokupić do nich pasek praktycznie w identycznym kolorze. Coś mi się wydaje, że wiosną nie będę mogła się bez tych oby dwóch rzeczy obejść :) 















sukienka - Reserved (New Collection)
marynarka - H&M
buty - Janet D.
bransoletka - Cubus
zegarek - New Yorker
pasek - Mohito (New Collection)

16 komentarzy:

  1. Ta sukienka, mimo swej prostoty, jest urzekająca :) no i jestem mocno zdziwiona, że NY można(było) znaleźć taki świetny zegarek!

    Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka ma taki piękny kolor! świetne połączenie z paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo gustownie ;)
    zapraszam!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest śliczna, ma piękny kolor! Bardzo dobrze wygląda ze złotymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie Ci w tej sukience i w tym kolorze i te złote dodatki, bransoletkę najchętniej bym Ci zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, a ta matowo złota bransoltka- świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie, prosto i z klasą :)
    sukienka na prawdę urzeka, buty jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory mnie urzekły ! :) Obcasy wolę zdecydowanie wyższe, ale buciki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz cudownie! bardzo mi się podoba to spasowanie, zresztą te pod spodem też:) sukienka jest bardzo kobieca, do tego biały żakiet który uwielbiam:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. może i jest ten zestaw minimalistyczny ale zakochałam się w nim! sukienka jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, cudowna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko idealnie dobrane..:) Pozdrawiam i zapraszam

      http://odrobinapikanterii-coffytable.blogspot.com/

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!