08 marca 2012

CarmeLove

Zdecydowanie do moich ulubionych kolorów (zaraz po czerni) należy karmel oraz kremowy. Praktycznie posiadam każdą część garderoby  zarówno w jednym, jak i w drugim kolorze. Oby dwia ocienie są bardzo uniwersalne, zaś jasne, beżowo-kremowe kolory od zawsze kojarzyły mi się z szykiem i klasą. Wystarczy dodać jeszcze odrobinę złota i  cała stylizacja uzyskuje bardzo elegancki efekt. Dziś przedstawiam Wam typowo wiosenny outfit - delikatna, luźna bluzka, zestawiona z klasycznymi rurkami w kolorze sarnim. Całość uzupełniona przez kawowe i karmelowo-złote dodatki.












bluzka - Promod (New Collection)
spodnie - no name
torba - Tom&Eva
bransoletka - Cubus
zegarek - Mango
pasek - Mohito (New Collection)
kolczyki - F&F
buty - Janet D.


32 komentarze:

  1. śliczny zestaw! bardzo podoba mi się kolorystycznie,no i torebka super!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale Ty jesteś piękna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się taki zestaw. Kolory niemalże jak kawa z mlekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej kochana, ale cudowności :) najbardziej mi się chyba ta stylizacja podoba ze wszystkich :)

    cuuuuuuuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita torebka, jak płynący karmel :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również uwielbiam te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całośc wygląda znakomicie, moje kolory, świetna torebka )tez chce taka!) i spodnie, piekny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest pięknie, nie ma w tej stylizacji nic, co chciałabym zmienić- każdy detal dopracowany i perfekcyjny. PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  9. A mam jeszcze pytanie, gdzie kupiłaś ta torebke??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba kupiona u mnie w mieście, w sklepie z galanterią skórzaną.

      Usuń
  10. prosto i stylowo-to mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNIE!!!
    Wszystko mi się w tym zestawie podoba.
    Torebka jest też szczególna:)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. super spodnie, bluzka torebka mój styl, bardzo bardzo ladnie.

    zapraszam do mnie:

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie :) uwielbiam takie kolory :)
    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, piękne kolory, super dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely photos, love your blog, the color of the pants is great :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz super styl i świetnego bloga. :) Zapraszam Cię do mnie, może mogłybyśmy wzajemnie się obserwować? :)

    Pozdrawiam,
    Polka dot.

    http://polkadotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wow :) super zestaw! sama bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :) świetny look, torba mi wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. thank you :)
    nice pictures, you are really pretty
    www.donnaromina.de

    OdpowiedzUsuń
  20. całość jest po prostu IDEALNA bardzo w moim guście. sama chętnie bym się tak ubrała. zegarek rewelacyjny

    obserwuję bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie, a ta torba jest rewelacyjna! Zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba, może obserwujemy? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. torebkę można kupić na necie? Szczerze powiedziawszy, nigdy nie slyszalam o firmie tom i eva :)

    a co do MAC, oj uwielbiam te kosmetyki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam torbę u mnie w mieście, w sklepie z galanterią skórzaną. Nie wiem czy można kupić w internecie, musiałabyś poszukać ale nie natrafić na podróbkę (z tego co wiem, dużo ostatnio pojawiło się "zip'ów") bo ta jest naprawdę świetnej jakości. Firma Tom& Eva zajmuje się typowo wyrobem torebek damskich, od wielu lat. Ja już miałam od nich parę modeli i do tej pory jestem bardzo zadowolona z ich produktów.

      Usuń
  23. uwielniam takie polączenia kolorów;) pozdrawiam i zapraszam na konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jej cudowny outfit <3
    te złączenie kolorów, no po prostu bomba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczna bluzka! bardzo ladny, klasyczny zestaw.
    p.s. co do poncza - ja nie kupowalam go w zadnym firmowym sklepie.:-) hala kupiecka w Warszawie.:-) oczywiscie tez obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne stylizacje - naprawdę jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten zestaw jest cudowny! :D przygarnełabym wszystko z niego:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie cudne:) ach ten ciepły kolor...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!