22 marca 2012

Grey & Oversize

Jak juz kiedyś wspominałam - bardzo lubię bawić się w ubiorze fakturą. Dlatego właśnie dziś połączyłam satynową, cienką tunikę z grubym, wełnianym swetrem oversize. Żeby nie było zbyt przytłaczająco zamiast dużej torby dodałam - co rzadko mi się zdarza - małą listonoszkę na ramię. W okresie wiosennym bardzo lubię kardigany typu oversize, ponieważ zastępują mi inne okrycia wierzchnie. Doskonale się sprawdzają gdy  chcę szybko wyjść z domu i coś na siebie zarzucić. Miłego popołudnia!









tunika - Mango
sweter - Takko Fashion
torba - Mango
legginsy - H&M
bransoletka - Reserved
pierścionek - Six

39 komentarzy:

  1. świetnie ;)! tak oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią niewymuszonej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam torebki mango - niby nic a jednak dają świetny efekt.
    Bardzo fajna stylizacja , stonowana, elegancka ale niezobowiązująca. Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Szary kardigan jest bezbłędny.Element garderoby, który można wykorzystać na milion różnych sposobów :)Świetna stylizacja!
    Buziaki,
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna torebka:)
    bardzo fajny zestaw !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz.
    Najbardziej podoba mi się listonoszka z całego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  7. super strój:) i ... masz śliczne włosy;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i pierścionek najbardziej mi przypadły go gustu ^.^
    choć cały zestaw jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna tunika !
    Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zauroczył mnie pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. CUUUUDOWNIE WYGLĄDASZ !!

    UWIELBIAMY WSZYSTKO CO - OVERSIZE ! :)))

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Love that dress! It's beautiful!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  13. I loce how you did it with the cold soft colors, very detailes about matching cold ones, you did even your nails! lovely!

    thaks for your sweet coment on my blog! : )
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna tunika, uwielbiam takie kontrastowe połączenia!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna tuniczka, jak i zresztą cały zestaw;)

    dziękuję za odwiedziny i miłe słowa;)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, chyba jedna z twoich najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
  17. takie kolory świetnie komponują się z Twoim typem urody i tworzą taką spójną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ten sweterek... :) robi wrzenie :) pozdrawiam Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  19. i love the outfit.. you look great!!!!

    kisses
    The Glamour Avenue

    OdpowiedzUsuń
  20. Liked your style and your coat is so great!
    Nice blog you have, I'm glad I found it!

    xo
    http://www.fashionkats.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale świetny masz ten sweterek i cudownie wyglądają tutaj Twoje włosy :) przyznaj się co z nimi zrobiłaś :)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zeszłym tygodniu odwiedziłam fryzjera - trochę pocieniowane i wyprostowane, w sumie nic takiego ;)

      Usuń
  22. ładny outfit,swietna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny sweterek i ta tunika !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna biżuteria. Torebka zniewalająca... Pozdrawiam serdecznie do następnego odwiedzenia :) obs :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny, delikatny Outfit:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba, wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  27. sweter jest naprawdę wspaniały, w połączeniu z tą tunika daje ekstrawagancki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przepiękną masz tę tunikę i torebkę:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  29. torebka jest po prostu cudna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!