10 marca 2012

I feel the spring wind

Pomimo szarej, jesiennej aury, plusowa temperatura zachęciała dziś mnie do założenia wiosennego płaszcza oraz półbutów. Jest to jedno z moich ulubionych okryć wiosennych - urzeka mnie kolor oraz perfekcyjnie skrojony fason. Ze względu na moją drobną sylwetkę, rzadko kiedy udaje mi się kupić tak dobrze dopasowny  płaszcz. Żeby całość nie wyglądała zbyt monotonnie, połączyłam ciepły odcień beżu z czernią. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

 









płaszcz - F&F
spodnie - Zara Basic
buty - Janet D.
torba - Romwe
sweter - F&F
bransoletka - Cubus

22 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz, każda stylizacja jest świetna!

    Zapraszam do mnie: wjejstylu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest ten płaszcz ,a torebka mam bardzo podobną : )
    Serdecznie pozdrawiam , zapraszam do mnie : *

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny płaszczyk i torebka ;)
    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak patrzę, co mi znajome "zielenie" za tobą , a ty z Kalisza jesteś :) Bardzo ładna torebka :) Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój trencz czeka jeszcze na wyższe temperatury:)
    ale Ty wyglądasz pięknie, jak zwykle elegancko, tu klasyka broni się sama, ale okraszona Twoją urodą nabiera nowego charakteru

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę torebki !
    i zapraszam do Siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tym płaszczu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trencz idealny, nie ma jak klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka - miałam dylemat między tą a czarną, koniec końców wzięłam czarną:D trencz super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie, rewelacja.
    Dlatego, że jest prosto i elegancko.
    Śliczna z Ciebie dziewczyna.
    Czekam na następną stylizację z niecierpliwością.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie , elegancko i z klasą :> !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit! Bardzo podoba mi się twoja torba i trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladasz :) torba i trencz super;)

    OdpowiedzUsuń
  16. i tak tez czynię :p na pierwszy rzut trafiłam do ciebie :D i powiem ci że własnie zzielenialam z zazdrości :P Torebka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny plaszczyk ;) moglabys napisac, czy dawno go kupilas i za ile?;) bo zastanawiam sie czy warto szukac trencza w f&f :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam trencz we wrześniu 2011 r. (kolekcja jesienna), cena 160 zł. Naprawdę warto (jeśli chodzi o ten model, nie wiem jak inne) wykonaniem, fasonem i materiałem niczy nie różni się od tych z wyższych półek.

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!