25 marca 2012

Jewellery

Dziś chciałam poświęcić oddzielny post biżuterii. Wszyscy dobrze wiemy, że kocha ją praktycznie każda kobieta, a jej ilości w naszych szkatułkach nigdy nie za wiele :) Moja kolekcja do dużych się nie zalicza, praktycznie wszystko trzymam w jednym kuferku zamykanym na kluczyk i nieco mniejszym pudełeczku, który znajdował się w komplecie. To na jaką biżuterię się decyduję, zależy oczywiście od całego zestawu, od jego charakteru, czy koloru, ale nie lubię nadmiaru, dlatego zawsze staram się nie przesadzić. Czasami wystarczą kolczyki i subtelna bransoletka, żeby nadać stylizacji określony charakter. Zegarek natomiast jest takim elementem, który zakładam zawsze. Preferuję malutkie, wkręcane kolczyki (przeważnie złote kuleczki lub białe perełki) - żadnych wiszących nie posiadam. Lubię wszelkiego rodzaju korale (trzymam je w wielkim koszyku), naszyjniki i duże, sztywne bransoletki. Od czasu do czasu sięgam po pierścionki w rozmiarze XXL. Jakiś czas temu przekonałam się do złotej biżuterii, dlatego coraz częściej po takową sięgam. Właśnie jestem na etapie poszukiwania "idealnego" złotego zegarka, mój ideał przedstawię Wam już niedługo :)













20 komentarzy:

  1. kolekcję masz pokaźną :) podobają mi się wszystkie pary kolczyków, co do jednej !
    z zegarkiem mam tak samo jak Ty - zawsze muszę go założyć, ale ideału wciąż szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, tyle wspaniałych rzeczy może pomieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kolekcja!!
    piękne rzeczy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej,,,jaki porządek:)))
    U mnie jest taki tylko kilka dni, dopóki nie zacznę szukać jakiegoś świecidełka...
    Śliczny jest Twój zegarek z Mango, który towarzyszy Tobie w ostatnich stylizacjach
    Pochodzi z najnowszej kolekcji?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zegarek nabyłam 3 msc temu. Wydaje mi się, że jeszcze można go dostać w salonie Mango.

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Beautiful!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna biżuteria, zakochałam sie w twoich naszyjnikach i bransoletkach *.*
    PS. dziękuje za miłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kolekcja biżuterii:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. this is perfect!!♥ love your header anyway :)
    sure i want dear, just following me ,i'll follow you back ~ promise♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Ale dużoo śliczności! Zazdroszczę :))

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci tej szkatułki oraz ilości biżuterii ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. very pretty and all looks so tidy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna biżuteria i zazdroszczę Ci porządku w pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW ! Świetna kolekcja, cudowna <3 Pozazdrościć, a to pudełeczko/kuferek jest niesamowicie elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne!! az sie zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO!!! Dużo różnych ;D uwielbiam !!! Bardzo porządnicko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!