12 marca 2012

My fragrances

Od długiego czasu jestem zwolenniczką tych samych zapachów perfum i wód toaletowych. Do moich zdecydowanych faworytów należą ‘Jadore’ i ‘Pure Poison’ Diora, ‘Envy Me’ Gucci, oraz ‘Today’ Avonu. Pomimo, że są to moje ulubione zapachy, od czasu do czasu dla odmiany zdarza mi się sięgnąć po coś nowego. Obecnie używam wody toaletowej 'Jadore' Diora, wody perfumowanej Oriflame 'Eclat Woman', dezodorantów perfumowanych w atomizerze - Victoria Beckham 'Intimatley Beckham' oraz 'Halle' by Halle Berry, jak i również wody perfumowanej Oriflame 'Giordani Gold Shine' (edycja limitowana). Ta ostatnia, to moje nowe odkrycie - łączy w sobie kompozycję soczystej nuty owocowej i zmysłowej słodyczy kwiatów róży, peonii i heliotropu. Wyczuwalny jest również zapach drzewa sandałowego i paczuli. Zapach słodki, długo utrzymuje się na skórze.




'A woman's perfume tells more about her than her handwriting' C. Dior

9 komentarzy:

  1. fajne zapachy to tez cavin klain i DKNY !: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze perfumy są boskie , sama ich używałam :)
    Pozdrawiam oraz Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam trochę inne ulubieńce:) u mnie na pierwszym miejscu jest Puma Flowing a pozniej Miss Dior i Versace. Ale z Oriflame lubię Eclat Weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mam miała te pierwsze perfumy i była z nich bardzo zadowolona:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. I love J adore!The best fragrance!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem fanką słodkich i ciężkich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Halle!
    na co dzień używam Ferre rose i Parisienne od YSL :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, tam moje pierwsze rozdanie, do zgarnięcia diamencikowy kołnierzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi!! I like very much your blog!! I folow you, please, follow me too!!
    Thanks and kisses from spain!! ;)
    www.atacadas.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka z pierwszego zdjęcia wygląda idealnie! Świetny kształt, zapach pewnie równie rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!