24 marca 2012

Saturday walk

Witajcie! Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować za zaintersowanie moim blogiem, oraz za  wszystkie miłe słowa jakie od Was dostaję. Bardzo mnie cieszy, że Kogoś intersuje mój styl i że może w nim znaleść choć cząstkę dla siebie.

Z pewnością każdej kobiecie, zdarzają się chwile, kiedy liczy się głównie komfort i wówczas decyduje się na płaskie obuwie. Wiemy, że nic nie zastąpi przepięknego i powabnego wyglądu, naszych stóp w wysokich szpilkach, ale wiosną, gdy dużo spaceruję i częsciej nie ma mnie w domu, stawiam na wygodę - skórzane baleriny lub płaskie czółenka są niezastąpione. Dzisiejszy zestaw utrzymany był w beżowo- kremowej kolorystyce, przełamanej granatowymi rurkami. Miłego wieczoru :)












sweter - Reserved
kurtka - Mohito
spodnie - Reals
torba - Mango (New Collection)
zegarek - Mango
szalik - Atmosphere
buty - Karelus

19 komentarzy:

  1. Uroczo:) Całość wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wygladasz! Fantastyczna torebka!
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie:) kurteczka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, bardzo fajny set!

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna kurtka i torebka
    podoba mi sie calosc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Wiosennie i lekko, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny outfit ;) urzekła mnie torebka!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedziny :)
    torebkę masz cudowną:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, uroczy zestaw. Najbardziej podoba mi się torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za odwiedziny :) masz bardzo ciekawą urode i fajny styl :)
    po tym jak przedstawiłaś swoja osobę powyżej, juz czuje do Ciebie sympatie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem zakochana w kolorystyce, piękna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również preferuję płaskie buty na spacery.
    Bardzo podoba mi się Twoja torebka i sweterek.
    Dziękuję za komentarz. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza torebka i śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!