06 marca 2012

Triple colour

Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za kiepską jakość zdjęć. Dziś mój aparat nie chciał absolutnie ze mną współpracować. Jednak niebawem na blogu będą pojawiały się fotografie w lepszej jakości, bo przymierzamy się z mężem do zakupu lustrzanki (ale mamy dość spory problem z wyborem). Co do outfitu - znów prosto i wygodnie. W tunice urzekło mnie połączenie kolorystyczne, można ją ciekawie zestawiać. Resztę już znacie :)









tunika - Reserved
sweter - H&M
legginsy - H&M
bransoletka - Cubus

18 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw! Bardzo podoba mi sę tunika :)
    Według mnie zdjęcia wcale nie są złej jakości! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakiego aparatu używasz? Ja mam nikona coolpix'a L110 i też chce się go szybko pozbyć :( Na lustrzankę oczywiście :)
    Ale zestaw i tak świetny!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od jutra używam lustrzanki Nikona D5100 :)

      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  3. Bardzo ładna tunika.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jedno słowo CUDOWNIE!!!! :) wiesz, że Cię uwielbiam :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna tunika:) super wyglądasz;)

    zapraszam do mnie i do obserwwania:) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, surowa elegancja. bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. tunika ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torba) zestaw bardzo fajny:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę :D
    Obserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunika śliczna!! :) A zdjęcia bardzo mi się podobają, świetnie uchwycone motywy np. torebki, z resztą sama torebka też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cudowna jest ta twoja tunika! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna tunika! uwielbiam takie fasony - chyba nie ma nic bardziej kobiecego ;) a ten materiał dodaje jej elegancji i wyjątkowości - świetny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądasz:) Super tunika:)
    A co skończyłaś? ja jestem na architekturze krajobrazu, więc nie do końca kierunek artystyczny:)
    Obserwuję:*
    Buziaki xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się torebka, ale całokształt również ;)
    Ładne zdjęcia wyszły

    OdpowiedzUsuń
  15. Tunika po prostu świetna. Czy ona jest z najnowszej kolekcji? Bransoletka bardzo fajnie współgra z całym zestawem.

    Zachęcam do udziału w konkursie, szczegóły na
    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/k-o-n-k-u-r-s.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tunika pochodzi z najnowszej kolekcji Reserved.

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!