04 marca 2012

Ultramarine jacket

Kiedy czuję wiosenną aurę do użytku wkraczają białe rurki. Jakoś nigdy nie byłam zwolenniczką noszenia zimą tej części garderoby, w takim kolorze. Białe spodnie kojarzą mi się z elegancją i szykiem, ale przede wszystkim z uniwersalnością. Możemy je zestawiać praktycznie ze wszystkim. Nie wspominając już że idealnie współgrają zarówno z najmodniejszymi neonowymi kolorami jak i delikatnymi pastelami. Dziś postawiałam (znów) na kobalt, oraz kontarstujące dodatki w kolorze złota i karmelu.

 





marynarka - Reserved
top - H&M
spodnie - Stradivarius
buty - Janal
bransoletki - H&M
naszyjnik - H&M

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba ten zestaw! Super marynarka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią obserwujemy !
    Świetny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, zapraszam częściej, zapraszam - będzie mi bardzo miło! :) O obserwowanie nie proszę, jeżeli blog Ci się spodoba, sama zdecydujesz.

    Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się marynarka i torebka, masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski i odcienie brązu , w połączeniu z bielą,,,,,doskonale

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka... uwielbiam <3Pozdrawiam Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię brązowo/karmelowo - złote dodatki, pasują do wszystkiego i nadają subtelnej elegancji - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również nie byłam fanką białych spodni (i innych białych części garderoby) zimą, ale teraz jestem coraz bardziej przekonana! Twój zestaw świetny, a takie stonowane kolory w połączeniu z tymi rurkami zdecydowanie pasują jeszcze na zimę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super wyglądasz :) wiosna wiosna wiosna :) czuję ją tutaj :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne połączenie kolorów :) z przyjemnością poobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka.. wiem, ze oklepana ale sama mam podobną :)) klasyka i wygoda rządzą :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i oklepana, ale za to moja ulubiona i bardzo uniwersalna, lubię takie klasyczne rozwiązania :) Zastanawiam się jeszcze nad kupnem czarnej i nude.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. ooo tak! rewelacyjny zestaw:) świetnie to wszystko połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. torba zara ? :)
    http://fashionableworldcataley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prywatnie nie przepadam za rurkami;ale Ty świetnie wyglądasz w nich i w tej marynarce ;-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!