20 marca 2012

What's in my bag?

Jakiś czas temu pojawił się w sieci tag "What's in my bag?". Dziś również i ja postanowiłam ujawnić zawartość swojej torebki. Na poczatku powiem, że nie ma w niej nic nadzwyczajnego, czego nie nosiłaby większość z Was :) Lubię duże, proste, klasyczne torby, ale nie noszę w nich wiele swoich rzeczy -wychodząc na spacer z dzieckiem muszę zostawić trochę miejsca na Jego "akcesoria" :) Rzadko zdarza mi się wyjść z kopertówką, czy listonoszką, nie przepadam za takim typem toreb. Przejawiam skłonności pedantyczne i minimalistyczne, dlatego wszędzie - a w szczególności w torbie - lubię mieć porządek i każde akcesoria pod ręką.


Wnętrze mojej torby przeważnie nigdy nie ulega zmianie - transportuję wszystkie rzeczy z torby do torby :) I tak mamy (od lewej): kalendarzyk, długopis i chusteczki higieniczne z wizerunkiem MM, lakierowaną kosmetyczkę w której trzymam min. kilka pomadek,  tabletki przeciwbólowe, ściereczkę do telefonu, rozkładaną szczotkę z lusterkiem (przydaje się gdy mam rozpuszczone włosy). Nie poprawiam makijażu w ciągu dnia, dlatego z akcesoriów kosmetycznych pomadki są dla mnie wystarczające. 


Dalej mamy portfel, oraz pendrive. Co do portfeli, to dość często zdarza mi się je zmieniać. Ostatni przetrwał w miarę długo, bo był z naturalnej skóry, teraz urzekł mnie kwiecisty model z Mohito, ale nie jest zbyt trwały. Niebawem znów będę rozglądać się za nowym.


Okulary to mój całkiem świeży zakup od Max Mary (wspominałam już o nich we wcześniejszym poście). Długo szukałam odpowiedniego modelu -  lubię czarne, klasyczne muchy, ale tu przede wszystkim stawiam na jakość produktu. Mam nadzieję, że te się sprawdzą :)


Od czasu do czasu zdarza mi się wrzucić do torby jakieś czasopismo. Przydaje się w wolnej chwili na spacerze, lub podczas jazdy samochodem. To byłoby na tyle, z wnętrza mojej torebki. Pozdrawiam!



16 komentarzy:

  1. Mam identyczny kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Tobie tego porządku w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny portfel:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny masz ten portfel:) ja także zmieniam je:) ale najczęściej zmieniam torebki co prowadzi do tego, że często nie przełożę sobie tego co potrzebne:D

    OdpowiedzUsuń
  5. chusteczki higieniczne są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny portfel.. ja raczej wolałabym nie pokazywać wnętrza swojej torebki bo to jeden wielki bałagan :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jestem fanką dużych toreb, w których mieści się mój cały "majdan" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kalendarz i chusteczki najlepsze ^.^
    Masz super bloga :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili i jak chcesz to możemy dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również mam ten kalendarz a także kosmetyczkę taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG, podziwiam, że potrafisz utrzymać porządek w torbie, a to mam w każdej coś innego, w ogóle ich nie ogarniam, jedyne co przekładam między torbami to portfel i telefon:D A okulary wożę w samochodzie...wszystkie, które mam są w schowku:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za komentarz :)
    Śliczny portfel a chusteczki miałam takie same :) W ogóle fajny pomysł na notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. i jakie genialne zdjecia do tego♥


    zostaw u mnie adres maila pod KONKURSEM♥

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo bardzo stylowa ta Twoja zawartość torby:) same cudności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a chętnie - obserwowanie potwierdzone ;)

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!