15 marca 2012

White chocolate

Dzisiejszy outfit to połączenie dopasowanej, ołówkowej spódnicy z luźnym sweterkiem oversize. Do całości dodałam biżuterię w kolorze złota i beżu. Kilka słów o górze - od jakiegoś czasu szukałam czegoś pomiędzy grubą dzianiną a zwykłym kardiganem. Przypadkiem natknęłam się na ten sweterek - ma ciekawy fason,  doskonale sprawdzi się w wiosenne dni, jak i w letnie wieczory.  Ze względu na  jego uniwersalność i kolor, z pewnością będzie moim ulubieńcem :)  Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba :)








sweter, spódnica, korale - Reserved (New Collection)
torba - Mango (New Collection)
bransoletki - H&M
kolczyki - Reserved 

33 komentarze:

  1. Piękna jesteś! Bez dwóch zdań :)
    Pięknie wszystko dobrałaś :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka biala czekolade lubie!Torebka jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie. tak elegancko :)
    obserwuję :) czekam na nowe stylizacje, bo bardzo podoba mi się Twoj gust.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweterek i korale ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, minimalistycznie ;] korale bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie moje kolory! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) boska torebka i spódnica :)
    http://souloffashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękna i elegancka;) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. omg jestem pod wrażeniem urody i stylu. kobiecy, świeży. mega mi się podoba i dziwne gdybybym nie obserwowała !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam całego Twojego bloga-masz CUDOWNY styl :)
    dziekuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. och jak pięknie, tak delikatnie, tak kobieco, po prostu super

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica cudna, cała stylizacja nowoczesna, elegancka i b. spójna, wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz niesamowity styl! Taka nienachalna elegancja, jestem zachwycona.
    Bardzo dziękuję za komentarz ;) Jaki kierunek skończyłaś?
    Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokazujesz na blogu klasyczne stylizacje:) Podobają mi się:) Zajrzyj proszę na mojego bloga i jezeli Ci się spodoba, to fajnie byłoby gdybyśmy wzajemnie obserwowały nasze blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że dbasz o obserwatorki. Codziennie nowa stylizacja i zawsze perfekcyjna.
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dla mnie ogromna przyjemność móc Wam co nieco pokazać :) Pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny!

      Usuń
  16. Ale jestes sliczna i fotogeniczna! Wygladasz jak modelka z katalogu!
    Masz swietny styl, stroj super, torebka cudowna!!!
    Tez obserwuje:-)
    Kisses!
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny sweterek, cudowna torebka, achhh wszystko cudowne. :) :)

    PS. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w pierwszym rozdaniu na moim blogu. Do wygrania urocza biżuteria: http://enamourr.blogspot.com/2012/03/pierwsze-rozdanie-na-moim-blogu.html :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aj aj aj... i znowu jestem chora :P kuferek i spódnica - no nie wybacze ci tego :P Kocham złoto z beżem, a wszystko co ma złote zamki powinno być moje ;P
    a tak serio to przecudnie wyglądasz w tych beżach i złocie - nic tylko zazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your look...
    Great blog, following!
    Kisses from Brazil.

    Cléo de Lucca
    minhaamigamedisse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. sweter jest boski :) bardzo dobre połączenie.
    Pozdrawiam,
    www.bliss-island.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kolorystyka, bardzo elegancko, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. kurczę, masz genialny typ urody! Piękny zestaw, delikatna kolorystyka mnie zachwyca, cudowne dodatki ;)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. klimatycznie i stylowo. podoba mi się =]

    OdpowiedzUsuń
  25. wow you have an amazing blog and i truly love your style!!
    definitely following you now and would be more than happy if you took a look at my blog and tell me what you think!
    maybe you can become a follower too!?
    it would mean a lot to me! :)
    xx love from london,

    http://pulcinellata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. spódnica i torebka cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great outfit, it really suits you!!

    www.styliststeph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie podoba mi się ten zestaw, idealny na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  29. cudnie wyglądasz:)
    właśnie przeglądam twoje stylizacje....masz naprawdę fajny styl:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Kolorystyka, ogólne wrażenie - bosko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!