26 marca 2012

Zara new bag

Muszę się przyznać, że ze wszystkich kupowanych przeze mnie rzeczy, największą przyjemność i satysfakcję sprawia mi nabywanie toreb. Lubię klasyczne, proste i duże modele, co do których mam pewność, że posłużą mi naprawdę długo. Od jakiegoś czasu bardzo przypadły mi do gustu wszelkiego rodzaju shopper bags'y.  I to nic, że już powoli nie mam gdzie ich mieścić, ani że mój mąż nie orientuje się która jest tą "nową" a która tą "starą"... I to nic, że toreb w kolorze karmelowym mam już parę egzemplarzy... Dziś do mojej szafy trafiła nowa ruda Zara :) 




22 komentarze:

  1. ja także uwielbiam kupować torebki:D ta jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą torbę - swoją dostałam w prezencie. Naprawdę genialnie się nosi i do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba, również uwielbiam shopper'y ;)

    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/2012/03/lady-marmalade.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna prosta i elegancka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka jest przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna:)
    Uwielbiam torebki z Zary

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również uwielbiam torebki, mam już pokaźną kolekcje i zamierzam kupować kolejne, bo tak jak powiedziałaś, sprawia mi to największą przyjemność <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piekna, zawsze gdy widze ja u dziewczyn 'na ulicy' nie moge sie napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny wybór - tylko Kochana uważaj na zadrapania - ja już mam pokaźną rysę ;(
    a każde zadrapanie mocno widać niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem Ola, kilka dziewczyn na blogach pisało już o tym mankamencie. Ale nawet to mnie nie powstrzymało przed kupnem :)

      Usuń
  10. piekny kolor, kształt mmm elegancja francja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. .nawet nie masz pojęcia jak baaardzo Ci jej zazdroszczę! ;/ miałam w planach kupno jej, ale w tym miesiącu niestety przekroczyłam już limit;D

    też kocham torebki! w szczególności te duże;) ta z pewnością będzie Ci długo służyć;)

    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebka :) też się nad nią zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog super tortebka:)) OBSERWUJĘ:))
    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!