14 kwietnia 2012

Apricot juice

Dziś po raz czwarty z rzędu  prezentuję Wam zestaw w którym główną rolę gra kolor brzoskwiniowy. Obiecuję, że następne posty będą bardziej zróżnicowane pod względem kolorystycznym :) Jednak muszę się przyznać, że moją szafę zdominowały w tym sezonie pastele. Dla mnie - jako zwolenniczki klasyki oraz nienachalnych 'kolorów ziemi' - delikatne pastele stały się doskonałą alternatywą do rozjaśnienia i dodania odrobiny kolorów do moich wiosennych stylizacji. Choć nie lubię być ubrana całościowo w jednakowym kolorze, dziś postanowiałam połączyć ze sobą podobne odcienie pomarańczu różniące się od siebie zaledwie kilkoma tonami. Efekt wydawał mi się zadowalający :) Do zestawu dorzuciłam kawową torbę z Mango i szpilki, oraz skórzono-złotą biżuterię.








bluzka - Reserved
spodnie - H&M
torba - Mango
buty - Janet D.
zegarek - River Island
bransoletki - Mohito/ H&M
pasek - Mohito




32 komentarze:

  1. Ach te kolorki i stylizacja cudowna;) Zegarek <3 Przepięknie kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzka <3 pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kolory stylizacji, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ten zestaw, zegarek i bransoletki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ładnie wyglądasz w brzoskwiniowym kolorze!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zegarek, torba , wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. już obserwuję ;* ha, jestem 160 followerem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ci w tych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. subtelnie i ciepło - łyk kawy na Twoją cześć xD pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałaś mnie, aby kupić spodnie w kolorze innym niż niebieskim, czyli inne niż zwykle jeansy:) Jestem Ci za to mega wdzięczna, gdyż tak spodobały mi się Twoje spodnie z poprzedniej notki z Promod (za 139zł, koralowe), że za parę dni kupiłam je! Podobają mi się jeszcze bardziej niż na zdjęciach internetowych:) Teraz udało mi się przełamać do spodni "kolorowych", a mam mnóstwo pomysłów już z czym połączyć moją nową zdobycz;)
    Dziękuję;* Oczywiście już wcześniej dodałam do obserwowanych:)
    Z dzisiejszego postu: Kolor spodni i bluzki jest prze, prześliczny! Torebka ma ciekawy kolor;) A zegarek jest cudny:)
    Pozdrawiam!:) Zapraszam do mnie na nowości z ubrań;) Gorzkoslodka.blogspot.com
    Caroline, pozdrawiam jeszcze raz gorąco!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. super! bardzo ładnie Ci w tym kolorze i zegarek też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolory. bardzo ładny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  14. I LOVE this outfit. I love the color and how it's so chic. Great belt and bag!

    xoxo,
    Suzie Q
    Style Cue by Suzie Q
    PS. If you're interested, check out my $50 Gift card GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też polubiłam kolorek brzoskwiniowy i na ciuchach i w makijażu :)
    bardzo fajnie połączyłaś dwa różne odcienie i wyszło ciekawie, a nie nudno :) do tego piękna torebka, podoba mi się jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się ten zestaw! :) Przepięknie wyglądasz w brzoskwiniowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo trudno jest połączyć kolor w dwóch odcieniach, wyszło tobie mistrzowsko :)
    Śliczny zegarek!
    A jeszcze mam pytanie z innej beczki, masz śliczne brwi, robiłaś może makijaż permanentny czy masz takie naturalne?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię żadnych makijaży pernamentnych. Brwi delikatnie poprawiam kredką, a z uwagi na to, że nie lubię efektu "przerysowania", staram się używać tego kosmetyku oszczędnie. Uważam, że podstawą jest najpierw nadać brwiom odpiedni kształt, dopiero później można je delikatnie modelować kosmetykiem koloryzującym.

      Pozdrawiam

      Usuń
  18. Śliczne kolory! :) w sumie nie mam nic brzoskwiniowego, więc może nadeszła pora, aby to zmienić... Bardzo udany zestaw, taki delikatny.

    Dzięki wielkie za odwiedziny i zapraszam ponownie Une Dandizette

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie, świetnie, świetnie :)
    nie mogę się napatrzeć :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja! piękna torebka i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zestawienie kolorystyczne- po prostu bajeczne ;) zegarek jest cudowny <3 Wyglądasz prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połączenie kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  23. cały zestaw z chęcią bym przytuliła !!
    bardzo ładnie wyglądasz w pastelach:)
    dziękuję za odwiedzenia mojego bloga,ja będę zaglądać do Twojego często,nie z uprzejmości,ale wchłonęłam pozostałe wpisy i czekam na nowe:)

    pozdrawiam serdecznie,
    Viola :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. Kolory, dodatki, wszystko dobrane idealnie, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny outfit!!! Ojjjjjjjj..... skradłabym Ci prawie wszystko ..... no i ten zegarek!!!!!!!!!!!!! :D:D:D Ślicznie Ci w takich kolorach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!