12 kwietnia 2012

Mango shopping

Jedną z moich ulubionych sieciówek jest Mango. Zawsze gdy wchodzę do ich sklepu znajduję coś dla siebie. Główną cechą, która mnie do nich przyciąga jest bardzo dobra jakość i wykonanie produktów. Spacerując we wtorek po lubelskiej 'Plazie', oczywiście nie mogłam sobie odmówić, żeby nie zajrzeć choć na chwilkę do tej sieciówki. Jak zwykle nie zawiodłam się - napotkałam ciekawe połączenia faktur i tkanin, oraz niebanalne zestawienia kolorystyczne - poczynając od lekkich pasteli, przechodząc do ostrych neonów a kończąc na klasycznej czerni. Wszystko fantastyczne ze sobą współgra, wzornictwo charakteryzuje się dużą oryginalnością, ale i zarazem niebanalną skromnością. Nie lubię nadmiaru, więc chociażby dlatego marka bardzo przypadła mi do gustu.
Skusiłam się na kawowo - pudrową torbę, oraz na duży, pojemny portfel. Już niedługo przedstawię ją w całościowej stylizacji. Pozdrawiam!







26 komentarzy:

  1. ja też bardzo lubię Mango, ale ostatnio zdaję mi się, że ich styl trochę się zmienił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie na taki prosty portfel poluję - były może w innych kolorach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ten model występuje w różnych kolorach jak i wersjach tworzywa - gładkie (taki jak mój), ze skóry imitującej wzór krokodyla, oraz krokodyli wzór z połyskiem. Kolory (z tego co pamiętam): czarny, czerwony, krem, karmel, złoty, pudrowy róż, turkus.

      Usuń
  4. Przepiękne jest ta troba, chyba tez sie na nia zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od pewnego czasu większość zakupów robię w Mango. Po pierwsze ceny są niższe niż w Zarze , a rzeczy gatunkowo dużo lepsze. Po drugie mają coraz większy wybór rzeczy nie tylko z serii eleganckich. A po trzecie trzymają rozmiar - więc jeśli nie znajdę swojego rozmiaru w sklepie , spokojnie mogę zamówić to na mango.com i wiem, że będzie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio poszukuję w sklepach Mango długiej sukienki bez ramiączek (granatowa z kwiatami u dołu). Widziałam ją w internecie, niestety w sklepach jest nieuchwytna. Czy w waszych miastach jest ta sukienka? Dodam, że szukałam w Poznaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam zakupy w Lublinie, z tego co widziałam to taka sukienka nie rzuciła mi się w oczy.

      Usuń
  7. świetne zakupy ;] i torba i portfel mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam Mango i mają tam mega wyprzedaże!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful bag!!!

    Hope you'll visit me :)
    Kisses, Elly

    OdpowiedzUsuń
  10. masz rację, Mango ma świetne jakościowo rzeczy, co w sieciówkach jest rzadkością... świetna ta torebka, czekam na stylizacje z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing bag!!! is from this season?!! love it!!

    xoxo!
    self-dressed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes - is from this summer season.

      Usuń
  12. Również bardzo lubię Mango, robią świetne rzeczy, a mam wrażenie, że tańsze niż chociażby Zara

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniala torba, swietny blog bede obserwowac!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna torebka! oczywiście obserwuję, zrobisz to samo? :) pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny portfel :) Miałam zamiar kupić mamie na urodziny, więc chyba będę musiała się wybrać do Mango :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, też bardzo lubię Mango...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!