03 kwietnia 2012

Perfect golden watch

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że jestem na etapie poszukiwania złotego zegarka "idealnego". Pisząc "idealnego" mam na myśli nie tylko jego wygląd, ale przede wszystkim jakość i wytrzymałość na najbliższe kilka miesięcy. Zegarek jest nieodzownym elementem mojej codziennej garderoby. Rzadko z niego rezygnuję - przeważnie na korzyść szerokiej bransolety. W związku z tym,  musi być  wygodny, porządnie wykonany i przede wszystkim jeżeli ma elementy metalowe - nie ścierać się.
Zastanawiałam się nad zakupem dość długo,  brałam po uwagę kilka modeli. Na pierwszym miejscu był kultowy model z Asos, kilka innych modeli z Parfois, aż w końcu mój wybór padł na złoty zegarek z perłowymi dodatkami od River Island. Jak dla mnie jest idealny - klasyczny, bardzo uniwersalny i co najważniejsze nie przytłacza nadmiarem złota, cyrkonii, czy innych świecidełek.

Oto mój długo poszukiwany prezent urodzinowy od męża :)



39 komentarzy:

  1. Zegarek faktycznie ładny, ale baaaardzo podobny do modelu Michaela Korsa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny zegarek, chociaż nigdy nie lubiłam nosić zegarków to taki bym założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę prezentu. Ja zegarka poszukuję już od 2 miesięcy i jakoś nie umiem znaleźć nic odpowiedniego. Ten jest naprawdę ładny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous watch!! great blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, przepiękny! zazdroszczęęęęęęęęę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancki zegar:) Chociaż ja nigdy nie nosiłam:) Zawsze mnie denerwowały na ręce:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancki i wydaje się być porządnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zegarek! Bardzo elegancki i klasyczny oraz, to co ważne też dla mnie, nie przesadzony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zegarek jest faktycznie piękny! mam ochotę przejść się do River ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love golden watches! would you like to follow each other?:X
    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  12. wow a classy watch!

    www.beckspick.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jest śliczny! mimo, że złoty to przez perłowe wstawki nabrał delikatności, a stracił na wulgarności. Moim zdaniem to bardzo dobry zakup. Mąż fajny prezent dał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ohhh jak ja bym bardzo chciała taki zegarek:D muszę go mieć hie hie hie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam złote zegarki :) sama mam swój ukochany z Asosa :) Twój jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny zegarek zakochalam sie:)) Ogolnie kocha mzegarki ale ten jest boooski:))
    czekam na stylizacje z zegarkiem w roli głownej:))

    Super blog, bede czesciej zagladac:) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie jest perfect i jest golden - uwielbiam takie połączenia! Można wiedzieć, ile taki kostuje?
    Pozdrawiam, Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest te zegarek. :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię zegarki z dużą tarczą, więc jest moim zdaniem ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. och jaki on jest idealny, koniecznie tego lata muszę sobie sprawić kolejny złoty, niestety jeden miał zbyt dużą bransoletkę i musiałam go oddać. Dziękuję Kochana za odwiedziny i miłe słowa ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. i jeszcze jedno dziękuję Ci za przypomnienie piosenki teardrop! zapomniałam o niej, a jest taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz!:) Również pozdrawiam. Świetny blog. Obserwuję i zapraszam do tego samego;) Chyba że już to zrobilas.

    Zegarek sliczny!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. great watch! you have a new follower. :)
    xx
    Ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Your web looks absolutely gorgeous. I will follow with pleasure and hope you do the same.

    Regards!

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  25. ojej świetny! sama o takim marze<3 +obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful watch!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny zegarek!!!:) marzy mi się też taki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!