02 kwietnia 2012

Snakeskin & Coral pants

Ostatnio dość popularnym wzorem stał się motyw wężowej skóry. Uległam temu trendowi - skusiłam się na przeźroczystą bluzkę od H&M. W ich obecnej kolekcji możemy znaleść dość sporo rzeczy w tym deseniu - poczynając od rurek, sukienek, toreb, a kończąc na drobnych akcesoriach. Połączyłam górę z koralowymi spodniami o długości 7/8. Na dół natrafiłam przez przypadek, rozglądając się za klasycznymi miętowymi rurkami. Tak już jest, że gdy szukam konkretnej rzeczy przeważnie wychodzę ze sklepu z czymś innym :) Wspominałam już, że obecna sezonowa kolekcja Promod bardzo przypadła mi do gustu - spodnie są idealnie skorojone, urzekł mnie ich niebanalny kolor (dla zwolenniczek czegoś pomiedzy czerwienią a fuksją - czyli dla mnie). Z pewnością będą częstym elementem mojej wiosennej garderoby. Miłego dnia!










bluzka - H&M (Nowa Kolekcja)
spodnie - Promod (Nowa Kolekcja)
marynarka - H&M
torba - Zara Basic
buty - Zara Woman
pierścionki - H&M (Nowa Kolekcja)
kolczyki - F&F







25 komentarzy:

  1. Śliczne spodnie i buciki. Zastanawiam się czy spodnie będą na mnie dobre? Przy moim wzroście 163 często są za długie, a takie z suwaczkami są ciężkie do skrócenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To są spodnie o długości 7/8 - czyli przed kostkę, będą dobre na każdą osobę niezależnie od wzrostu (zawsze nogawka w takim modelu jest trochę za krótka).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie świetnie się układają i wyglądają na bardzo wygodne, a do tego te przepiękne buty! Zdecydowanie udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, bluzka jest cudowna, sama na nią polowałam, ale u mnie jeszcze nie było;) zapraszam do siebie w wolnej chwili i na fanapage;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, elegancko, ale z fantazją!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle rewelacja :) czasem mi już brakuje słów bo wyglądasz zawsze pięknie, kobieco i tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor spodni ;)

    http://agnieszkatutajniemieszka.blogspot.com/2012/04/set-fire-to-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki kolor spodni:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz jak prawdziwa dama:) bardzo kobiecy outfit:*

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna koszula! jesteś przepięknie pomalowana i uwielbiam Twoje uczesanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor spodni jest rewelacyjny! Ja szukam marynarki w takim właśnie odcieniu :) Całość jest niesamowicie kobieca i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie są świetne. Faktycznie , najnowsza kolekcja marki Promod jest bardzo fajna. Ja zakochałam się w ich sukienkach i tunikach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie ta bluzka! Spodnie tez sa bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  14. love this outfit and color combination :)

    ChicPear Fashion Blog: www.chicpear.com
    ChicPear Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  15. The color of those pants with the snake print top is perfection.


    Egocloset.com Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm... pastele i ta bluzeczka wężowa cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. i love the color of the pants and how you doubled up the rings.
    if you have some time and would like, stop by my blog. :)
    xx
    ola
    www.stylesbyola.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your pants! What a fun, vinbrant color.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne połączenie <3
    jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny strój, lubię prostotę i elegancję- świetnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Great blog, honey and really inspiring post! Let`s follow each other?
    http://www.keepitstylishandsexy.blogspot.com
    kisses,
    Geri

    OdpowiedzUsuń
  22. What a beautiful outfit, you are gorgeous!

    I am your newest follower, would love if you visit my blog and return the favor my dear =) Just Tututiny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!