06 kwietnia 2012

Spring colours in my wardrobe

Moją wiosenno- letnią garderobę obok ciepłych beżów i brązów, zdominowały pastele. Nie jestem zwolenniczką słodkich kolorów - nie przepadam za żółciami, fuksjami czy fioletami, wolę bardziej stonowane kolory. Ale za każdym razem kiedy zaopatrywałam się w jakąś nową rzecz w ostatnim czasie, mój wzrok podążał za odcieniem miętowym i brzoskwiniowym.  Zdecydowanie są to moje ulubione propozycje kolorystyczne na lato. Już czas odwieścić większość czarnych i monochromatycznych rzeczy do szafy i rozświetlić się na wiosnę (z umiarem) :) W związku z tym chciałabym w najbliższych postach pokazać Wam kilka stylizcji w bardzo pozytywnych odcieniach.



od lewej: marynarka Amisu, sweter New Look, bluzka Sisters Point, sweter Reserved, bluzka Reserved



Mohito

H&M



od lewej: Golden Rose 119, 146, Rimmel 500, Golden Rose 100


sukienka H&M, szal Reserved


sweter Cubus

27 komentarzy:

  1. Piękne kolory spodni, sama dzisiaj nie mogłam się oprzeć i kupiłam miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. another post with beautiful colors!!

    xo
    http://fashionkats.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne kolorki!! ciuszki mega :D biżuteria też:) jeśli chodzi o mnie to bardzo mi się podoba :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy, które kupujesz są niesamowicie eleganckie i gustowne :) Już nie umiem się doczekać stylizacji z nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne rzeczy:) spodnie sliczne. Czekam na efekty z pudrem i pomadką.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetny styl.. piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde zazdroszcze Ci tej skłonności! Ostatnio za każdym razem, gdy wybieram się po coć uroczo pastelowego, wracam z czernią, bielą lub granatem :/ nuuuuda!
    nie mogę się doczekać Twoich stylizacji - może mnie do czegoś natchną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokochalam pastele:)
    Super zobycze nie moge oderwac oczu od tych zdjec:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, kurcze, jakie piękne rzeczy, kolory przecudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kolorystyka, świetne rzeczy! ja właśnie dodałam post z moimi beżowymi nowościami. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow you love Massive Attack- they are amazing! Do you like Portishead too?

    Stunning blog- love the pastels, just wish they suited my skin tone!

    Now following you :)

    HH xx

    http://headhuntedtoday.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolory ;)! wspaniałe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne rzeczy <3
    Zazdroszczę takiego wyposażenia szafy

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzoskwiniowe rurki i bluzka sa sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjj cudne te spodnie ze złotymi zamkami! : )

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne rzeczy masz! również wszystkiego co najlepsze:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwłaszcza spodenki przykuły moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakich marek są spodnie ? Wszystkie kolorki bym przygarnęła.
    Zazdroszczę Ci figurę, masz zgrabne nogi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. od lewej: no name, Zara Woman, Promod

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne rzeczy!:)
    zapraszamy do nas na: http://watchasthewingsunfold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!