26 kwietnia 2012

Wings of the Butterfly

Dziś chciałam Wam zaprezentować połączenie moich dwóch ulubionych barw. Delikatna bluzka w stylu 'butterfly' to mój najnowszy zakup. Dziś doczekała się swojej premiery.  Żeby podkreślić jej subtelność i zwiewność, a nie stworzyć zbyt monotonnego outfitu, zestawiłam ją z czarnymi spodniami o długości 7/8. Długo szukałam spodni, które nie byłyby harem'ami ani klasycznymi cygaretkami. W Reserved udało mi się znaleść model mający po trochu z oby dwóch fasonów. Są bardzo wygodne i uszyte z porządnego materiału.  Całość uzupełniają dodatki w czarno-kremowym kolorze.

Jak z pewnością wielu z Was zauważyło - zmieniłam trochę wygląd bloga. Mam nadzieję, że Wam się podoba :)













bluzka - Zara Basic (Nowa Kolekcja)
spodnie - Reserved
torba - Monashe
okulary - Max Mara
zegarek - River Island
bransoletki - H&M (białe) Mohito (czarna)
kolczyki - Reserved
buty - Janet D.




26 komentarzy:

  1. jak zawsze stylowo i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana po prostu AMAZING;) Uwielbiam Twoje stylizacje;) A ta bluzeczka jest boska, taka delikatna i zwiewna - kocham;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo uniwersalny i elegancki zestaw :)
    śliczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, bardzo ładne dodatki ;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Świetny blog, bardzo w moim stylu, więc miły dla oka. Torebka jest piękna, szukam czegoś takiego. Możesz ją polecić? Zastanawiam się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba kupiona w sklepie internetowym Monashe. Ale z tego co wiem to są pojedyncze sztuki. Polecam bardzo podobny model (praktycznie identyczny) z Mango. Tylko cena trochę wyższa.

      Usuń
  6. bluzka jest prześliczna, nawet dziś ją oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka i torebka po prostu cudne, wymiękam:) cała stylizacja mnie urzekła:)
    pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna bluzeczka :) i w ogóle cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko dobrane, nie za dużo, nie za mało-idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. so wonderful!

    http://fashionhandglide.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the details.

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny prosty, elegancki i bardzo kobiecy zestaw :) Podobają mi się szpilki, bardzo eleganckie, szukam podobnych, bo obrona się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful outfit!<3<3
    Wanna follow each other? Let me know!^^

    bisersables.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, prosty zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. such a gorgeous look! simple, but stunning!
    X

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny set, klasyczny i ze smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, bo prosta, klasyczna i dlatego z klasa:) Bardzo lubię taki styl:) Pozdrawiam!
    PS Fajny blog:)
    Zapraszam do siebie
    http://fashionbymonika.blogspot.com/2012/04/stylizacja-urodzinowa.html

    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękny elegancki i prosty styl ! Aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!