16 maja 2012

Classic Mint

Witajcie Kochani! Dziś przedstawiam zestaw w którym rolę główną gra moja nowa miętowa marynarka. Kilka słów o niej - długo poszukiwałam klasycznego, turkusowego żakietu, jednak wszystko co znajdowałam nie satysfakcjonowało mnie w pełni (materiały kiepskiej jakości, zbyt intensywny kolor itp.). Aż wreszcie przypadkiem natrafiłam na tę od Reserved. Jestem z niej bardzo zadowolona i jeżeli ktoś z Was takiej szuka - szczerze mogę ją polecić. Połączyłam ją z satynowym topem, oraz - żeby nadać odrobinę miejskiego stylu -  klasycznymi, granatowymi jeansami. Całość przełamałam kawową torbą, oraz zielonymi szpilkami.
Pozdrawiam!














bluzka - Reserved
marynarka - Reserved
spodnie - Lee
torba - eTorebka
buty - Bata
bransoletki - (biała) H&M /(beżowa) Mohito
zegarek - New Yorker




53 komentarze:

  1. Really like the colour of blazer and jewelry :)

    http://ysophisticates.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow u look great fabulous outfit and those shoes are just gorgeous what a great heel for walking in and they go so well with the jean like that. i love this look. fancy taking a look at my blog and following each other kisses from Dublin xx leo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny top i dobrze wyglada w polaczeniu z granatowymi jeansami. Natomiast podwiniete nogawki, moim zdaniem, nie do konca pasuja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka i marynarka - śliczne, na taką marynarkę czaję się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za tego typu sandałkami,
    ale w tym zestawie komponują się bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzeczka i marynarka kochana;) Prosta stylizacja ale bardzo elegancka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your outfit! Nice blazer.

    Follow @ www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna marynarka, bardzo ładnie się prezentuje:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, idealnie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo świetnie wyglądasz:D qrczę też mam tą torebkę:D muszę ją natychmiast wyciągnąć z szafy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. I love mint!
    Kiss
    New post:
    http://tati-loves-pearls.blogspot.it/2012/05/princess-dress-from-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this shirt on you! It looks laid back like a tee shirt, but the print and sheen make it glamorous! And the mint & green together is a great combo:)

    Raj
    www.pinkchaistyle.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Och własnie takiej marynary w swoim Reserved szukałam i już ni hu hu...Nie ma :-( Jest cudowna i straaaasznie Ci jej zazdroszczę ;-) , szczególnie że tak fajnie wszystko mi w Twoim zestawie gra i buczy ;-)

    Pozdrawiam!

    P.S. Dziękuję za miły komentarz, dzięki któremu mogłam poznać Twój blog i Twoje spojrzenie na modę. Które zresztą bardzo jest 'w moim stylu'! I postanawiam zaglądać tu częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. jest śliczna! ma bardzo ładne wykończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana dziękuję za przesympatyczny komentarz u mnie :) bardzo mi miło :)
    Wracając jednak do tematu, bardzo mi się ten zestaw podoba...śliczna bluzeczka, marynarka rewelacyjna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka!
    Uwielbiam Massive Attack:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzka i marynarka :) idealnie do siebie pasują :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your blazer!

    x

    www.missmariab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mierzyłam identyczną ale jakoś dziwnie się w niej czułam.
    Muszę się dobrze czuć w danej rzeczy aby ją kupić;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Very elegant and chic!!! I love your blazer!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna jest ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mi się podoba , szczególnie marynarka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj zgodzę się z resztą, że marynarka świetna, gra tu główną rolę no i świetna bluzeczka pod spodem. podoba mi się również ta z poprzedniego posta :)

    benciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tej marynarce!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oddawaj biżuterie:)
    Pozdrawiam i zachęcam do obserwacji:)http://kolorowy-pedzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful outfit! Love the soft shades! These sandals are gorgeous! Hope you are having a wonderful day! Come check out my blog whenever you have time!
    -Jyoti
    Style-Delights Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana my to już na prawdę prawie identycznie się ubieramy haha :) u mnie w marcu był taki zestaw z tą bluzką i miętową marynarką :)

    Pozdrawiam serdecznie !
    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mięta, mięta, mięta ;3

    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny żakiet i fantastyczna bluzeczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you very much for your lovely comment, I like your jacket look is divine.

    A big hug, PersonalStyle.


    http://blogpersonalstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, super żakiet i bluzka! Ja do Barcelony muszę pojechać, po prostu muszę!
    Zapraszam do siebie ponownie, może obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny żakiet i bluzeczka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. You look so chic. Love your blazer and sandals.

    Patience
    You're invited to participate in my Giveaway to win Roberto Cavalli Sunglasses:
    Roberto Cavalli Sunglasses Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna ta marynarka!
    bardzo udana stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. prezentujesz sie rewelacyjnie! boska marynarka :) podoba mi sie lakier jaki masz na paznokciach u stop :)
    P.S. dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi! you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on Google Friend Connect & Bloglovin, I promise to do the same for you!
    xx www.double-ganger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny zestaw:) bardzo ładna marynarka :)
    dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejny świetny zestaw! Chyba pierwszy raz widzę Cię w stylizacji z jeansami :) Marynarka jest faktycznie rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. miętowa marynarka wygląda świetnie, fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. marynarka jest śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your style, great blog :) x

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie jak zawsze:) widzę, że Reserved zwiedzony i wybrane to, co najlepsze;) Ja również jestem posiadaczką marynarki i bluzeczki, uwielbiam:) Pozdrawiam gorąco:*

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczny zestawik. Fanka miety tez jestem. Jeden minusik tej marynarki dla mnie to te zlote guziczki ( bardziej preferuje srebro)
    cieplutko pozdrawiam
    //K

    OdpowiedzUsuń
  44. Szukałam tej marynarki, ale nie było już mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny żakiet. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!