01 maja 2012

Don't Let the Sun Go Down on Me

Witajcie! Dzisiejszy outfit został w całości utrzymany  w beżowo- ciestej kolorystyce. Nie przepadam za soczystymi neonami, dlatego podejrzewam  że moje letnie zestawy będą utrzymane przede wszystkim w tej kolorystyce. Upalna temperatura bez wachania skusiła mnie do założenia krótkich szortów, oraz zwiewnego koronkowego topu. Do całości dodałam karmelową torbę oraz szpilki. Zestaw uzupełnia, w minimalistycznej ilości, delikatna biżuteria w kolorze złota i bieli. Nie zabrakło również moich ulubionych w ostatnim czasie - aviatorów.
Pozdrawiam!













bluzka  - Reserved
spodenki  - Reserved
bransoletka - H&M
kolczyki  - Reserved
buty  - Janet D.
okulary - H&M
 

***

Inspiracje





źródło: http://weheartit.com/














68 komentarzy:

  1. oh I love your shorts!
    Following you, return love back?
    xo
    Anastasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko idealnie dopasowane:) Cudowna bluzeczka i torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. całość wygląda uroczo :) urzekła mnie bransoleta i butki - mają przepięknie wyciętą wewnętrzną stronę (w sensie wewnętrzny brzeg :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię tą kolorystykę:) Stylizacja urocza, no i plus za okulary

    OdpowiedzUsuń
  5. loving this monochromatic look! so cute ; )

    xo SideSmile,
    Ashley

    sidesmilestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. love this classic look!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw :) Uwielbiam koronke !

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm in love with your bag and the neutrals in this look! Just discovered your blog and love your style!

    ~Meghan

    voila-meghan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love all of your neutrals together! You look so chic!

    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stonowany, świetny strój! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz :)


    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeżeli wzór tatuażu jest przemyślany, to gwarantuje, ze nigdy nie bedziesz zalowac ;)
    Dodaje Twojego bloga do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi się podoba, zarówno razem jak i z osobna! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. zauroczyła mnie Twoja śliczna bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super szorty. To nowa kolekcja? Jeśli tak to można spytać o cenę?:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najnowsza kolekcja, cena 69,99 zł.

      Usuń
  17. genialna stylizacja ;o <3
    a ta torba :O oszalałam <3
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz;0 koszulka jest mega i ta torba!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz! torebka i bluzeczka są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka i torebka to moi faworyci w tym zestawie :)

    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny zestaw, super okularki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz przepięknie! brak mi komplementu na opisanie tego zestawu ;-) IDEAŁ :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję :)
    Będzie mi miło jeśli też zechcesz zaobserowac mój blog moniaaa-blogs.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna bluzka.. No i bluzki z inspiracji są świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Twój strój + ta piosenka jest PIĘKNA :)

    co to?

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz rewelacyjnie :)!
    a inspiracje są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna bluzeczka!
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. great look Eva. i like your lace top very much!

    http://chicmaniapourtoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyyglądasz :)
    torebka booska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba cały zestaw a w szczególności top ; ) Sama poluje na podobny : D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ich koncert, na żywo brzmią o wiele lepiej i na dodatek bardzo mili ludzie!

      Usuń
    2. Będziemy z mężem czekać kiedy zagrają w Lublinie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Bardzo fajny, stonowany zestaw :) Koronkowa bluzeczka jest świetna! :) Jedyne co bym zmieniła w tym zestawie to buty, wydaje mi się, że jakieś otwarte lepiej by do tego zestawu pasowały :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, ale nie wychodzę z założenia, że do szortów należy nosić tylko odkryte buty, tym bardziej jeżeli szorty są eleganckie - potrafią korzystnie wyglądać zestawione zarówno z sandałami jak i szpilkami. Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Such a pretty top! I love how you styled this outfit. It's so soft, feminine, simple and yet chic. Great bracelet.

    xoxo,
    Suzie Q
    Style Cue by Suzie Q
    $50 Gift card GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  33. Love your bag and cute outfit--nice lace details

    xoxo
    Stella

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, very nice photos! I like this post so much!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  35. love it!

    http://fashionhandglide.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna bluzeczka - widziałam ją w Reserved i nie skusiłam się na nią ale teraz żałuję, bo na Tobie wygląda fantastycznie :) śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  37. You look so lovely! I love your bag :)

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna stylizacja, nic dodać, nic ująć. Masz wręcz rewelacyjne nogi!

    zajrzyj do mnie,

    http://ladystylish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię takie klasyczne zestawy ;) piękna bluzka! całość pięknie komponuje się z karmelem!
    dołączam do podglądaczy ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochałam się w tej bluzce!BOSKA!!! pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna bluzka:) obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pretty outfit! Love the purse!! xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the tonal look, so chic. And that BAG!!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna, delikatna stylizacja, a bluzka po prostu przeudowna!

    OdpowiedzUsuń
  45. You have great sense of style! Love your blog! Come by and let's follow each other! Would love to stay in touch xx

    OdpowiedzUsuń
  46. Love that awesome bag...
    Looking shiny and the color match to your shoes and the pants...

    Follow my blog at
    www.arikayasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Grazie per il tuo commento! Ricambio volentieri: ti seguo anche io!
    Che ne dici di seguirci anche su facebook, twitter, bloglovin, fashiolista e google+?
    Torna presto a trovarmi: Cosa mi metto???
    Vinci un buono da $100 da Urban Outfitters

    OdpowiedzUsuń
  48. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a $100 gift voucher on Urban Outfitters

    OdpowiedzUsuń
  49. extra stylizacja! uwielbiam połączenie beżu z bielą ! i ta torba <3
    obserwuję i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Przejrzałam twojego bloga i jestem pod wrażeniem. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładnie i z klasą :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ładnie :) uwielbiam tą torebkę :D + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. this a gorgeous outfit. that blouse is so pretty

    OdpowiedzUsuń
  54. całość bardzo ładnie się prezentuje, a bluzeczka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  55. I love this outfit!! The top is beautiful!!

    -V

    PS. Resort Swimsuit giveaway on my blog, I think you'll love it! Pass by to enter! http://stylishlyme.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Your accessories yet again are stunning x

    OdpowiedzUsuń
  57. mam też taką bluzeczkę, jest rewelacyjna i seksowna zarazem, sprawdziłam:P

    OdpowiedzUsuń
  58. I love your outfits. So classy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie tu u ciebie :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!