13 maja 2012

Flowers on me

Witajcie! Pogoda wciąż kiepska, dlatego pokazuję Wam zestaw sprzed kilku dni, kiedy jeszcze nie było tak zimno. Zauważyłam ostatnio u siebie częste spasowania odcieni beżów i kremów, dlatego dziś dodałam do stylizacji odrobinę kolorów :) Będzie trochę swobodniej niż w poprzednim poście - kwiecisty top, połączony z miętowymi rurkami i karmelową torbą. Do tego płaskie, skórzane, wygodne sandałki i bużuteria w kolorze złota i beżu.
Miłej niedzieli!

















bluzka - H&M
spodnie - no name
buty - S-BUT
torba - Tom&Eva
okulary - H&M
bransoletka - Mohito
zegarek - River Island

61 komentarzy:

  1. wyglądasz świetnie;)
    Jak zawsze zresztą;)
    tylko pozazdrościć figurki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny top!! do tego uwielbiam Twój zegarek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw. Piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się te beże Twoje podobają...
    w tej stylizacji umiejętne dobranie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka i spodnie wyglądają jak dla siebie stworzone! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie Ci w tych miętowych szortach :)
    genialny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  8. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna z moich ulubionych bluzeczek na lato :)))

    Mamy dużo wspólnych rzeczy :)

    Super bransoletki i zegareczek !

    Pozdrawiam
    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty i mięta:) Najważniejsze trendy są, jednak ważniejsze, że Ty w nich bardzo dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow przecudownie ! do niczego nie mozna sie przyczepić ! rewelacyjne kolory, świetne dodatki !!! suuper

    OdpowiedzUsuń
  12. Właściwie pod Twoimi postami mogłabym w ciemno pisać: REWELACJA. Masz świetny gust, stylizacje są dopracowane w każdym szczególe i do tego piękna z Ciebie kobieta. Jak zawsze jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Kochana za pomoc!! idealnie to opisałaś, już sobie poradziłam:D

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie mi się bardzo spodobały, wyglądają trochę jak leginsy :) w ogóle bardzo sympatyczny blog, dlatego dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna bluzeczka! sama na taką poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kapitalny kolor spodni !


    więcej o modzie:
    http://biscuits-and-milk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this look, the blouse is super pretty! And I love your bracelets:) XX

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie. Podoba mi się absolutnie wszystko od butów po okulary. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful outfit!!!
    I follow you Now!!! hope to see you on my blog again...
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the colour of those trousers and your bracelets!

    xXx

    OdpowiedzUsuń
  21. Qué color tan bonito tienen los pantalones!
    Un beso.


    http://angelesydiablillos.es

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczny zestaw! Pięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny zestaw, podoba mi się zestawienie kolorów. bluzka jest naprawdę super, a zegarek mnie zachwycił :)

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz przepięknie, świetne dodatki !:)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. swietne spodnie i lakier na paznokciach u stop:) bardzo lubie miete... :D
    a co do szczotki to takze bylo mi szkoda swoich wlosow czesac tradycyjna dlatego kupilam ta :) ja ja moge polecic :)
    ps z mila checia poobserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczne kolorki, super stylizcja
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw!!!
    spodnieee ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. wow I just discovered your blog and really like it. Think you have great style and am following now! Definitely a new fan! You are very inspiring
    Pop up by my page when you get a chance xoxo Tamara
    www.theglamandglitter.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Precioso look, me encanta el bolso :))

    Bss
    http://palomaamo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely outfit! Super cute!
    Let's follow each other. Following you now.

    - Maudleen
    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślcza bluzka i zdecydowanie zazdroszczę ci kolczyków <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się cała stylizacja.Po pierwsze lubię kolorowe rurki a po drugie jestem fanką koszuli:)
    POzdrawiam obs:))

    OdpowiedzUsuń
  34. i love how you have added tan touches to balance the look..matching nail color with pants is looking nice..and the blouse is so adorable..i loved the post:)
    thanks for your comment:)
    mind following each other?
    You can follow me on all the channels and i'l follow you back on each:)

    *Love*
    Elegance Stylized Blog❤
    Bloglovin
    Facebook
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  35. Top i zegarek rewelacja. Całość super. Zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  36. I'm in love with your color pants and nail! so cool!

    Visit my blog and if u want, we can follow each other via GFC and Bloglovin'!
    I'm waiting for u!
    Have a great day!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice outfit sweetie!!
    Love your blog!!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się intensywność koloru spodni! Piękna koszula ;)



    zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. pretty blouse! it's perfect with your mint pants!

    www.beckspick.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super kolor spodni, świetnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. I love mint color
    Thanks for commenting and following my blog, I'm following you rigth now.

    Kisses
    http://www.withorwithoutshoes.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely outfit :)

    http://theadorabletwo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za komentarz:)
    Wyglądasz na tych zdjęciach świetnie! Podoba mi się bardzo połączenie tej pistacjo-mięty z brązem! Mistrzostwo :)
    Zostaję z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładna stylizacja, aczkolwiek buty trochę do mnie nie przemawiają. Patrzyłam na tą bluzkę w H&m ostatnio, ale wydała mi się nijaka, a teraz jak widzę ją na tobie to żałuję, żę jej nie zmierzyłam

    OdpowiedzUsuń
  45. I like so much this post. Every time better.
    Come to check out my new post, i´m sure you´ll love it!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolejna nieziemska biżuteria:)Super

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zwykle elegancko i gustownie :) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam tę torebkę, tylko czarną - uwielbiam ją, zwłaszcza że w środku mieści jeszcze listonoszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. gorgeous outfit! love the colour-combo! your newest follower x

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny outfit. ;* Wszystko na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo twarzowa bluzka, kolorystyka piękna!
    Ślicznie wyglądasza.
    Zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!