30 maja 2012

Golden Lilies of the Valley

Kiedy upał doskiwera najlepiej się czuję w swobodnych, luźnych topach. Możemy nosić je i zestawiać na wszelakie spodoby - zawsze będą wygladać korzystnie, zarówno do rurek, spódnic, czy letnich szortów. Wczoraj zwiewną, czarną bluzkę z kwiecistymi  motywami połączyłam z klasycznymi białymi szortami. Do tego mała kopertówka, płaskie obuwie i zestaw gotowy. Biżuterię ograniczyłam do minimum - postawiałam na czarną bransoletę ze złotym dodatkiem od firmy 'By dziubeka'.















bluzka - Mango
spodenki - Orsay
okulary - Reserved
bransoletka - by Dziubeka
torebka - Allegro
buty - Atmosphere



53 komentarze:

  1. swietny zestaw, bardzo ładny top i okulary.
    Fajne zdjecia.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja świetna! Najważniejsze,że Ty czułaś się w niej dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie zestawy - proste, kobiece z mocnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. od samego początku podziwiam Twój styl, który jest niesamowicie kobiecy i klasyczny, a jednak jest w nim coś intrygującego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam outfit, mnie najbardziej rzucają się w oczy te piękne ogromne okulary :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Minimalizm jest cudowny :) Podoba mi się Twoja stylizacja, szczególnie bluzka!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie proste zestawy! piękna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. sei molto raffinata, mi piace il tuo stile!
    http://sisters-style.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. szybko, prosto i gustownie, ot! i cala tajemnica sukcesu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest rewelacyjna, uwielbiam tą stylizację:) A.

    OdpowiedzUsuń
  11. I like everything about this look. You are so cool!

    Zadin ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie:) Zakochałam się w Twojej bluzeczce.... a do tego świetne zestawienie :)) Miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!! cudownie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzeczka, całkowicie w moim stylu :) masz świetny gust i styl :)
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Codziennie z miłą chęcią zaglądam na Twoja bloga ! Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek ! Wszystkie zestawy są w moim stylu ! Bardzo mi się podobają !

    PS. Muszę mieć tą bluzkę :)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny !

    OdpowiedzUsuń
  17. nie będę pewnie ani pierwsza, ani oryginalna ale baaaardzo przypominasz mi Kate Middleton

    OdpowiedzUsuń
  18. już to parę razy tutaj słyszałam ;) Dziękuję w takim razie za komplement, bo uważam, że Kate jest piękną kobietą :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw :) wszystko w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie urokliwe kompozycje,
    prosto, klasycznie z ciekawą bluzeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna bransoletka i okulary! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. każdy z elementów Twojej stylizacji bardzo mi się podoba, ale największą uwagę zwróciłam na bransoletkę i torebkę. Są piękne! świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz! bluzkę masz cudowną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam klasykę w twoim wydaniu takie luźne bluzki też uwielbiam :)jednak mam problem z kupnem równie pięknych materiałów jak te z których są wykonane oferowane przez sklepy bluzeczki :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, klasycznie, z dużym wyczuciem!

    OdpowiedzUsuń
  26. these sunnies are so great :)
    Greetings from germany :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna stylizacja; gdzie kupilas ta torebeczke :)? dawno kupowałas ta bluzke w mango ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietnie wszystko dobrane. Bardzo ladny top!

    OdpowiedzUsuń
  29. torba kupiona na Allegro, a top pochodzi z jesiennej kolekcji Mango.

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki piekny prosty set! ślicznie ci w tym minimaliźmie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna ta bluzka, a z bielą prezentuje sie bardzo elegancko:) Pieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, kobieca i delikatna :) Wygladasz pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzka jest cudowna , zakochałam się1

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo udana, prosta stylizacja. W szczególności bransoleta. Podobają mi się takie duże, wyraziste dodatki :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. ładne balerinki, właśnie takich szukam

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie się prezentujesz! bluzka wygląda na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję pięknie :) bluzeczka jest cudowna ...bransoletka <3 !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ładna ta bluzka! Mango zazwyczaj ma same świetne rzeczy ;) buty również mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny zestaw :)
    Zapraszam do mnie a rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
    http://ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładnie wyglądasz ! podoba mi się torebka :>

    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wow jak dla mnie ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładna bluzeczka i oczywiście świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny delikatny letni zestaw:)
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudna stylizacja :) mozesz podac link gdzie kupilas ta torebke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba kupiona w zeszłym roku, nie znajdę już do niej odnośnika.

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!