25 maja 2012

New In - Marine Style

Styl marynarski powraca do Nas praktycznie każdego lata. Osobiście bardzo mi on odpowiada - lubię łączyć biel z granatem, oraz wszelkie 'pasiaste' motywy. Dziś spacerując po Starym Mieście znalazłam przypadkowo w małym sklepie z obuwiem, baleriny utrzymane właśnie w takim stylu.  Są w całości  wykonane ze skóry naturalnej, bardzo lekkie i niezwykle wygdne. Jak dla mnie - strzał w 10-tkę :) Z  pewnością będą często pojawiać się w moich stylizacjach.
Udanego weekendu!




39 komentarzy:

  1. Beautiful shoes!



    Love your style:)

    Take a peek at my blog and maybe we could follow each other?

    Love,
    Shubhi's Revels!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają na Twoich stopach :) Czekamy na stylizację ;)
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespotykany model, no i ze skory - na pewno beda wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie na nogach wygladaja.;)
    i sa bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ! również lubię styl marynarski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, ponieważ styl marynarski zawsze będzie powracał na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne;) i do tego pasujące prawie do wszystkiego;)
    Udany zakup którego zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love it!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne ! :)))

    zapraszam do mnie na rozdanie
    <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne butki :) Właśnie zauważyłam, że jesteś z Kalisza :))) nie poznałam plenerów ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pretty shoes! I love the open toe!

    http://www.brightandsassy.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like your blog dear!
    Keep posting and going!

    XO

    OdpowiedzUsuń
  13. love this shoes and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na stylizację z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super! też czekam na outficik:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely shoes, they look really nice :)

    http://theadorabletwo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. I follow you now dear¡¡¡Thanks for follow me¡¡ nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  18. I checked your blog and I like it so much!
    Visit my fashion blog and if you want we can follow each other via GFC and Bloglovin!!
    I'm waiting for u!
    Have a great Saturday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh! very lovely ballerina! Chic!

    xx
    Diana
    double-ganger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne balerinki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super butki:)
    ja nakręciłam filmik o mojej prostownicy, może Ci zaciekawi :)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  22. These shoes are classy, but also cute. Love them!

    XX,
    Jenny

    OdpowiedzUsuń
  23. great shoes!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te buciki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!