19 maja 2012

Pastel Pants & Beige Jacket

Doskonale wiemy, że w obecnym sezonie królują pastele i neony.  Kiedy w każdym sklepie roi się od mnóstwa 'słodkości' - ja podchodzę do nich z rezerwą. Owszem posiadam kilka par spodni w morelowych kolorach, dwie marynarki, i kilka bluzek. Ale wydaje mi się, że na tym koniec. Najbardziej mnie boli, gdy podczas zakupów decyduję się na konkretny model jakiejś rzeczy i dowiadują się, że występuje ona tylko w najmodniejszych soczystych lub pastelowych barwach... Kiedy już stawiam na taki kolor staram się go łączyć 'bezpiecznie' - dziś brzoskwiniowe ruki spasowałam z czarnym, satynowym topem i beżową marynarką. Dzięki temu zestaw nie rzuca się mocno w oczy, a czerń i beż neutralizują kolor spodni. Do całości dodałam - dla odmiany - małą torebkę z Mango, klasyczne cieliste szpiki, oraz odrobinę złotej biżuterii. 















bluzka - Camaieu
marynarka - Reserved
spodnie - H&M
torebka - Mango
naszyjnik - H&M
okulary - Reserved
zegarek - River Island
bransoletka - Parfois
buty - Janet D.

74 komentarze:

  1. Świetny jest ten naszyjnik !
    Oczywiście całość super ! Kolor tych spodni boski !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się morelowe spodnie i torebeczka ja tez nie mam szału na punkcie pasteli, ale nie zaprzeczam że niektóre ciuszki są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  3. Bang on trend with the pastel shade jeans! X

    OdpowiedzUsuń
  4. przegladając Twoje stylizacje, rzeczywiście mamy podobny styl! kocham klasykę, kobiece stylizację oraz prostotę! pięknie wygladasz! wspaniały kolor spodni. Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi sie Twoj zestawik. Uwielbiam pastele a tych u Ciebie tutaj w delikatnym i kobiecym wydaniu jest sporo. Naprawde ladny i elegancki zestawik.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this pastel pants! Your colors are delicious and the details stunning! You are totally gorgeous with your outfit!

    wWw.FashionFitOut.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, marynarka najbardziej mi się podoba. Zapraszam do mnie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit. Dobre buty i cudowny zegarek <3 Szukam złotego zegarka dla siebie i twój jest absolutnie idealny.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, M. // http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kolor spodni! Taki słodziak :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam taki naszyjnik z H&Mu ;) Piękny zestaw;) Jak zawsze elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam przesyt cukierkowych barw.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! Spodnie mają super kolor :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie, elegancko, ale nie sztywno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor spodni, sama przymierzałam ostatnio takie w Bershce i chyba w końcu się na nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. First time here.

    1. Love Massive Attack...
    2. Very nice outfit here above and very good accessorized.
    3. You have a follower in me.

    ❤❤ Wanna' know more about me... ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko idealnie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje spodnie. ;) Jest moc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i elegancko jak zwykle :) Cudny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. great outfit! Thank you for comment... I follow you :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I am your new follower!

    thanks for the sweet comment on my blog! I like your blog)))


    xx
    Diana
    double-ganger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne klasyczne zestawienie! brzoskwinia nadaje smaku!! a co do synka to albo on ma gust albo Mama ma gust bardzo dobry;))
    pzodrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Synek ma gust po mamusi... ;)

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  22. Ten zegarek jest z nowej, czy starej kolekcji??? Jest boski, takiego szukam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupowałam 2 msc temu, ale z tego co wiem pojawił się w kolekcji już na jesieni... Więc wątpię, żeby jeszcze był dostępny w sieciówkach.


      Pozdrawiam

      Usuń
  23. świetny zestaw! dzięki za komentarz zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie połączyłaś te kolory! Dodatki cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. ja muszę w końcu kupić spodnie w pastelowym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ubóstwiam kolor w jakim masz spodnie, po prostu nie da się przejść obojętnie ;) i zegarek bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great blog dear! Following you, follow back if you like. Thanks for your comment!
    MaryFashionLove

    OdpowiedzUsuń
  28. Ah your outfit is gorgeous, the colour of your pants looks amazing with your blazer! You look lovely:)Xx

    OdpowiedzUsuń
  29. nice pants, such a beautiful colour

    OdpowiedzUsuń
  30. ja obecnie szaleję za owym brzoskwiniowym;)
    świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  31. spodnie prze-prze-przecudowne :)

    duczowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ukrywam, że pastele powoli mi się przejadają, ale bardzo ładnie zestawiłaś te spodnie! :) Bez przesytu i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty są extra a zegarek cudny mój typ całość również ładniutko zapraszam modowo do mnie inaczej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. love your pants and amazing outfit!!kisses

    OdpowiedzUsuń
  35. podobnie jak ty cenie sobie umiar i dosc oszczednie porcjuje dawke soczystych kolorkow, bo jak moda przejdzie to co z tym robic? sliczny outfit, dzieki za odwiedziny, podoba mi sie twoj blog, pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  36. napewno na allegro sa marynarki w paski i to jakie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Your outfit is that cute!I love your trousers:) What do you think about following each other?

    Have a look on my blog:

    www.federleichtes.blogspot.de

    I'm waiting for you!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne masz te spodnie :)) bardzo podobają mi się takie eleganckie stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. now i'm your follower, too:) looking forward the next post,

    xoxo

    www.federleichtes.blogspot.de <3

    OdpowiedzUsuń
  40. So lovely and elegant! I love the look, very nice!
    We can follow each other? =) xx

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny kolor spodni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. amazing look;)
    I observe your blog:)
    greetings;D

    OdpowiedzUsuń
  43. urocza i bardzo przemyślania stylizacja :) bardzo podoba mi się kształt torebki ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna marynarka.
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. I really like how you styled this outfit, you look so cool, chic, & classy!

    OdpowiedzUsuń
  46. I love your outfit. You look great from head to toe! So lovely...

    www.dafashionfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Love the Pants ,great Colour!
    You look gorgeous with the Sunnies :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  48. I'm in love with your orange jeans
    Marie
    http://iintothegroove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Binito look!
    Un beso.

    http://angelesydiablillos.es

    OdpowiedzUsuń
  50. great look! wld u like to follow eachother?

    Wld love it if you dropped by my blog and checked out my latest prague trip
    http://fashionistaera.blogspot.com/2012/05/in-prague-its-my-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Elegancko i z klasa. Dla mnie Bomba!;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Very pretty look!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  53. JUST PERFECT! Love the pants on you girl.
    stylishedforever.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna stylizacja,jaram się na Twoje spodnie i torebkę! :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przeslicznie! Swietny kolor spodni!
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE!
    Zapraszam do udzialu w miedzynarodowym ROZDANIU Z SHEINSIDE!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Lovely outfit in nude and peach colour ! I think i have the same Camaieu blazer...
    Have a nice day, Françoise.

    OdpowiedzUsuń
  57. Spodnie przepiękny kolor, do tego świetny naszyjnik i zegarek ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!