03 maja 2012

Small Slice of the Peach

Pogoda dopisuje, dlatego staram się wykorzystać   nasz długi majowy weekend w pełni aktywnie. Przez ostatnie kilka dni miałam okazję pokazać Wam moje outfity w pelenerowej scenerii, co mnie bardzo cieszy, ponieważ normalnie w tygodniu nie mam takiej możliwości... Na dzisiejszy spacer wybrałam zestaw składający się z brzoskwiniowych rurek oraz pudrowego, luźnego topu. Całość uzupełniają dodatki w złoto-czarnej kolorystce.

Miłego weekendu!













bluzka - H&M
spodnie - Promod
torba - Romwe
buty - Janet D.
okulary - Max Mara
zegarek - River Island
bransoletka - H&M

69 komentarzy:

  1. Też mam tą bluzeczkę, za tą cenę jest naprawdę świetna :)
    P.S. Ładny zegarek !
    Dzisiaj też pomykałam w takim kolorze spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne spodnie, piękny kolor:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne koralowe spodnie i torba..która posiada lona;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci w spodniach z takim fasonem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw.Kobieco i elegancko. Spodnie maja swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torba:) A całośc prezentuje sie bardzo świeżo i kobieco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo stylowo, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :) uwielbiam takie zestawy :) dawno kupowałaś tą bluzkę ? bo strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę kupowałam 3 dni temu. Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Lovely look!

    www.luvisenough.blogspot.co.uk
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing watch, love it!If you want we can follow also with bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a $100 gift voucher on Urban Outfitters

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja, elegancko:) świetna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw:) cudowne są te spodnie:) ach ten kolor....

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze dopracowane w każdym calu, do tego eleagancko i kobieco, po raz kolejny wyglądasz jak milion dolców:)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowicie ślicznie wyglądasz!!
    idealnie ze sobą wszystko dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the colour of your pants and your bag is to die for. You look perfect.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. ...uwielbiam PROMOD, ale w tych spodniach jest coś co mnie osobiście "drażni",
    poza tym drobiazgiem całość kobieco i z klasą ;)


    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor spodni jest poprostu cudowny !! swietne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the color of those pants!

    http://www.themirroronthewall.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna bluzka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) ta bluzka dobrze współgra ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  21. I love peach and your watch is so cool!!

    Love,
    Davina

    OdpowiedzUsuń
  22. This is a great outfit the pants are a gorgeous colour and the bag looks so high end x

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna torba, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny, przemyślany outfit ;)
    piękna torba i zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne kolory, torba świetna!:)
    jeśli masz ochotę do wspólnego obserwowania naa blogu + fb, daj znać:)
    pozdrawiam

    http://in-hype.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. The pants my favorite part of your outfit. The color is perfect for spring!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello beautiful I liked your post, you have a new follower.

    I invite you to participate in the draw with 4 AWARDS PRIMARK Collection Spring-Summer 2012.

    I hope your visit and encourage you to participate as 1 of 4 prizes can be yours.

    PersonalStyle a big hug.

    http://blogpersonalstyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. love your outfit! specially the purse!! sliczne!

    evedeko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great bag!! and that pants color is awsome :)

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I've got the same bag bought it in rowme but i'm not satisfy of the quality !

    Kisses

    Hannah

    Elegantesque Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz niezwykle elegancko!!

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję! ;) dziękuje bardzo i również zachęcam do obserwowania! będę zaglądać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny zestaw! ahh jak mi się marzy taki zegarek<3

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kolor twoich spodni. Mam taki lakier do paznokci i róż do policzków. Na lato ten kolor jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  35. O tak - pogoda dopisuje, choć u mnie trochę się popsuła. Uwielbiam Twój styl, prostota, minimalizm i elegancja, brzoskwiniowe rurki - genialne !
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Love this look very sophisticated!
    http://fashionablyspeakn.blogspot.com/2012/05/who-i-have-been-this-week_03.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie, bluzka i buty najbardziej mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygladasz przeslicznie! Prosto i chic! Swietne spodnie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne spodnie, kocham promod!

    OdpowiedzUsuń
  40. Spodnie mają świetny kolor :))

    Obserwujemy i zachęcamy do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your outfit! Perfect for warm summer days!

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna torba!!! pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna bluzka mogę wiedzieć ile za nią zapłaciłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Klasa! : ) Wyglądasz rewelacyjnie, a po bluzkę tez lecę. : )

    OdpowiedzUsuń
  45. prosto i z klasą, o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. na fajny blog trafiłam zapraszam do wzajemnej obserwacji

    zapraszam do mnie www.deserlandia.blogspot.com
    ●●●●●●●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬●●●●●●●●●● ─────▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀▀─────── ──────██─────██───██▄█▀───██▄█──────── ─────▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄▄─────── ●●●●●●●●●▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬●●●●●●●●●●

    OdpowiedzUsuń
  47. in love with the peachy color combination! we're your new followers!
    HIMandHERpage
    HIMandHERproject

    OdpowiedzUsuń
  48. I love your outfit ! :)

    http://fraish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. I can't read you text, but your pictures are great! I love the color of your trousers! What do you think about following each other? Have a look at my blog: www.federleichtes.blogspot.de I'm waiting for you:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!