11 maja 2012

The Snakeskin and the White Hat

Dziś prezentuję Wam zestaw utrzymany w beżowej kolorystyce, jednak żeby nie było zbyt monotonnie dodałam trochę bieli, w postaci marynarki i kapelusza, całość przełamują nienachalne motywy wężowej skóry. Jakoś do niedawna byłam sceptycznie nastawiona do wszelkich wzórów tego typu na odzieży, jednak przekonałam się do nich po zakupie topu z H&M. Jest świetny - elegancki i zarazem bardzo wygodny. Również  tym razem zadziałałam oszczednie z biżuterią - do takiego zestawu mogło i by się obyć bez niej. Całość uzupełnia karmelowa 'shopper bag'.















  


marynarka - Reserved
bluzka - H&M
szorty - Reserved
torba - Zara Basic
buty - 5 th Avenue by Halle Berry
kapelusz - F&F
okulary - H&M
bransoletka - Cubus
pierścionek - SIX



***

Inspiracje






żródło: http://weheartit.com/




  




68 komentarzy:

  1. Kochana, po raz pierwszy weszłam na Twojego bloga i obejrzałam z zapartym tchem wszystkie posty od początku do końca...naprawdę, wierz mi nieczęsto mi się to zdarza. Prześliczna jesteś, cudowne masz ciuchy, w każdym zestawie wszystko jest idealnie dopasowane, no dosłownie brakuje mi słów...całkowicie mój styl. Jesteś ekstra. Będę na pewno często tu zaglądać. Pozdrawiam. Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ;) też mam tą bluzkę, uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, kapelusz jest piękny!pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice blog babe!
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Really nice, the bag is amazing!

    Thanks for stopping by and for your lovely comment

    Kisses
    Lara

    OdpowiedzUsuń
  6. kapelusze z wielkim rondem są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze super ! Idealnie w moim stylu :)
    Ta koszula jest HOT tylko jak dla mnie ma ciut za duży dekolt..ech. a szkoda , bo na letnie dni jest świetna :)

    Pozdrawiam
    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, idealne zestawienie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. długo polowałam na ta bluzke ale za kazdym razem nie bylo mojego rozmaru. a szkoda, bo prezentuje sie świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super buty to popierwsze a po drugie to gdzie sie ty tak opalilas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz! muszę sobie sprawić taką bransoletkę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna stylizacja, kapelusz jest rewelacyjny:) Lubię bardzo beż i biel, właśnie tak jestem dzisiaj ubrana w te kolorki:) Przejrzałam pozostałe stylizacje i bardzo mi się podobają :) Podoba mi się Twój styl:) Pozdrawiam i z przyjemnością obserwuję:)STYLISH!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie jak zawsze kochana :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny zestaw! Biały kapelusik jest świetny i uroczo w nim wyglądasz! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz!! Najładniejsza bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm such a hat person, and love yours. The snakeskin blouse is fabulous!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you very much for following me. I love your style, you're perfect!

    OdpowiedzUsuń
  18. kapelusz mi się bardzo podoba... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zakochana w Twoim zakiecie! :) x igotthisfrommymama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. swietna stylizacja :)
    koszula bardzo ładna ;)

    a taką torebkę ma moja koleżanka, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Johanna Steinbach11 maja 2012 16:14

    Love the look!

    www.parfois.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne szorty, podobne gdzieś mi kompletnie przepadły nad czym ubolewam tej wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look so lovely.. the hat really suited you well! xx

    - Victoria
    www.Vickkitas.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful outfit! Love the Zara bag! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. i love your shoes and bag! chic look!

    bijou-minou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej przecudownie wyglądasz w tym kapeluszu!!
    a te włosy piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your outfit! The hat adds the perfect touch!

    katiesbliss.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cute look! Love your blazer and bag!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz niesamowicie kobieco! Aż miło popatrzeć. Kolory, faktury i dodatki dobrane wręcz idealnie! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uważam, że to Twoja najlepsza stylizacja!!!
    Rewelacyjnie wyglądasz. Tak ubierają się francuskie elegantki.

    OdpowiedzUsuń
  31. this is such a cute outfit! love your snakeskin top..and i'm such a sucker for floppy hats!

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post!!!!!!Fantastic!!!!;D;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji;) a takie kapelusze są MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Very classy, love those hats and, of course, yours!

    OdpowiedzUsuń
  35. no ja zobaczyłam Cie w tym kapeluszu to wyciągnęłam swój, zainspirowałaś mnie, mówiąc po ludzku to zgapiłam sobie :) hihi ale uwielbiam te kapelusze mam go juz kilka lat:) ale,Twój jest ładniejszy:P

    Jutro wpis o ćwiczeniach na nogi, więc zapraszam, jak ćwiczysz, a jak nie to może zaczniesz :) choć nogi masz ok:P

    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi!! we're falling in love with your style and then, we'll follow you :) You're invited to our blog. It would make us so happy :) kisses!

    OdpowiedzUsuń
  37. cool selection pics!
    I checked your blog and I like it!
    Visit my fashion blog, if it like you and if you want we can follow each other via GFC and Bloglovin, I'm waiting for u!
    Have a great Friday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. love your floppy hat!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Absolutely ADORE your style :D

    Love from India
    <3 Apurva
    http://kalapalette.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  40. Twój kapelusz <3 w ogóle uwielbiam stylizacje z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Love your style and the hat look georgious!!:)

    http://suklaisiaunelmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. cudownie wyglądasz! świetny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Very chic outfit! Specially like your hat, blouse and that bag!

    OdpowiedzUsuń
  44. cudowny zestaw! chyba mój-Twój ulubiony! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się ten zestaw podoba, wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  46. I love this look and the hat is so stylish. You look gorgeous

    xoDale
    www.savvyspice.com

    OdpowiedzUsuń
  47. wow, what a pretty look! you look so amazing with those light colours!
    X

    OdpowiedzUsuń
  48. choruje na ta torbę! bluzka fantastyczna, przymierzałam ją, jednak dla kobiet z niedorozwojem klatki piersiowej (czytaj mnie:P) nie sprawdza się:) Ty wyglądasz naprawde stylowo! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Hi Eva, I love your style!!! nice blog!!
    Thank you so much for your comment!!
    If you like art, come to my blog!
    Maybe we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  50. I love oversized hats!So glamorous!You have amazing style and blog and I'm a new follower!

    OdpowiedzUsuń
  51. wooow!!!bosko. podoba mi sie wszystko. Piękny kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  52. Przejrzałam Twojego bloga i muszę przyznać, że masz naprawdę fajne i modne stylizacje:) Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  53. rewelacja!!! wyglądasz fantastycznie :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!