23 maja 2012

Striped Blouse & Marine Jacket

Dziś mam dla Was post sprzed kilku dni, kiedy jeszcze temperatura na dworze nie dochodziła do ponad 30-tu stopni...  Satynowy top, spodobał mi się ze względu na połączenia kolorystyczne - koral, karmel, granat i jasny róż pasują praktycznie do wszytkiego co mam w szafie :) Z pewnością zobaczycie go jeszcze w nie jednym zestawie, bo bardzo przypadł mi do gustu. Połączyłam go z pudrowymi rurkami (które za każdym razem wyglądają na zdjęciach dość blado), granatową marynarką oraz beżowymi dodatkami. Pozdrawiam!
















bluzka - Reserved
marynarka - Reserved
spodnie - Zara Woman
torba - Mango
buty - Janet D.
okulary - H&M
pierścionki - H&M
bransoletki - (biała) H&M/ (nude) no name
zawieszka - Swarovski Crystal

46 komentarzy:

  1. Love this look!The blouse and bag are wonderful!I really like how the blazer pulls it together!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co się dziwić,że bluzka spodobała Ci się,również uważam,że kolorki są bardzo fajne,przyjemne dla oka:) Ponadto zauroczona jestem w torbie,klasyczna ,jednak z nutka"tego czegoś".

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie... masz uśmiech księżnej Kate

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klasycznie,tak po mojemu :) Ostatnio kupiłam sobie białe spodnie, na takie upały jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah ta torba piękna. W każdym calu. Właśnie za to uwielbiam Mango.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzeczka, uwielbiam taki styl:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka, Reserved ma coraz lepsze kolekcje :)
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Codzienny i jednocześnie elegancki zestaw. Bardzo takie lubię :)
    Torba cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja bluzka :))) też ją bardzo lubię :) łączę z białymi spodniami i szpilkami .

    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Wpadła mi w oko twoja torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ta całość, ALE ja osobiście do tego zestawu ubrałabym ciemne spodnie. (pomimo, że z zasady wolę te jasne...)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta bluzeczka i rzeczywiście będzie pasowała do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka jest przepiękna kochana;) Chyba sama się na taką skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluzka i super torebka :) podoba mi się kolorystyka zestawu :) faktycznie spodnie wygladają na białe na zdjęciach, ale jak się przyjżeć to widać odcień bladego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja biżuteria, koszulka i żakiet chyba uwiodły mnie najbardziej !
    Jednak wszystko tak do siebie pasuje ... Tworzy idealną całość.

    Zapraszamy :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, elegancki i minimalistyczny zestaw, lubię to!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzka i marynarka;) A cały komplet jest geeenialny!!!:)
    gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest 1 rzecz,której mi brakuje na Twoim blogu, a mianowice- UŚMIECHU. Proszę Cię, uśmiechaj się częściej

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taki styl, cudowny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny look, dodatki świetne:)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  21. dzieki :* Podoba mi się ta stylizacja, ze smakiem dobrana:) jak zawsze elegancka i stylowa:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cute outfit!! lovely shirt! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. omg, the shirt, the ring, i'm obsessed with this outfit. fabulous post, love. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest post for LaurenConrad.com xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Love this outfit!!! Got those rings at H&M as well..take a look if u want, hope we'll follow each other =)

    Xx Elisa

    http://degenerationmode.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a lovely post, I love your blog¡¡
    Take a look and if you want we can follow each others: http://loscaprichosdediana.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne zestawienie kolorów :) bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzka bomba!!myślę ze do wileu stylizacji fajnie się sprawdzi:D a i Twoja wygląda świetnie kochana!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna marynarka, chyba muszę wybrać się do reserved ; )
    Świetne masz stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. klasa sama w sobie świetnie wyglądasz :)

    meninjacket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow Eva your style is so chic!

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię Twoją klasę:) podoba mi się zestawienie kolorów! a tą bransoletkę z h&m też mam,hihi:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi dear, your blog is great and I like your style!
    Maybe you would like to follow each other's blogs?

    Sabine
    zeitbild-photo.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz, marynarka i torebka - rewelacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  34. jak dla mnie bajecznie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz świetnie! pozdrawiam :) i dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  36. bluzka i pierścionki śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!