08 maja 2012

Yesterday

Pogoda u nas w mieście trochę się popsuła. W związku z tym byłam zmuszona sięgnąć wczoraj po cieplejsze rzeczy. Prezentuję Wam prosty, wczorajszy zestaw - marynarka, która towarzyszyła mi już w poprzednim poście, pudrowe rurki (na zdjeciach wyglądają jak białe), oraz koralowy top. Do całości dodałam kremową torbę z Mango oraz balerinki z kokardką. Kiedy wychodzę gdzieś na szybko, lub muszę coś załatwić - stawiam wówczas na wygodę - płaskie, skórzane obuwie jest wówczas niezastąpione. Całość uzupełnia cienki, pastelowy szalik. Miłego dnia!









bluzka - F&F
spodnie - Zara Woman
marynarka - Reserved
szalik - Reserved
torba - Mango
buty - Karelus
zegarek - Mango
kolczyki - Reserved

37 komentarzy:

  1. ładnie, piękny kolor bluzki i ciekawe balerinki (jeszcze nie widziałam takich kokardek ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. BUCIKI SĄ OBŁĘDNE ! :)



    mystylemyworldandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna torebka! Bardzo by mi się taka przydała ;)
    Podoba mi się dobór kolorów, delikatnie i kobieco.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna Torba :) widzę, że jesteś perfekcjonistka :) wszystko dopracowane do najmniejszego szczegółu :) pieknie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko !! Świetna torebka :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu pięknie ! :) I to z moją ulubioną torbą.. noszę ją chyba najczęściej :)))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalik i baleriny - swietne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby ta pogoda szybko się poprawiła! :)
    Cudowna torba!

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna ta torebka! chyba się w końcu na nią skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo stylowo ! Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  11. hm. podoba nam się. ale coś nie pasuje. chyba ta chusta, w sensie wszystko jest w odcieniu beżu-różu i nagle błękitny. chyba nie do końca nam pasuje. ale i tak na plus :)


    buziaki, Jędrzej i Ala
    zapraszamy do nas! www.fashionkiss.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta jest w kolorze pudrowego różu i mięty - na zdjęciach wyszła ciemna. Nie sądzę, że wszystko musi być dobrane pod jeden 'nurt' kolorystyczny, czasami przełamanie całości drobnym, innym akcentem, działa na korzyść. Kwestia gustu.

      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Zakochałyśmy się w torbach z mango! A nowa kolekcja jest po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely look, pretty pastel colors, cute scarf and top! Really nice chic style and blog! U just got one more follower!:)
    xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz ;) wszystko idealnie dopracowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosko wyglądasz!!!!:)

    Zapraszam na nowości do mnie:)

    Ps. Ile kosztowała bluzka z F&F??
    gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka przepiękna!!
    super wyglądasz..

    OdpowiedzUsuń
  17. mogłabym pod każdym postem pisać że które outfity są świetne, ale ręka by mnie rozbolała. dlatego mówię w jednym komentarzu supeeer : ) !

    OdpowiedzUsuń
  18. Cały zestaw bardzo zgrany i elegancki, najbardziej podoba mi się torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie!
    uwielbiam taką kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo wiosennie, kobieco, po prostu mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zauroczona tymi butkami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. very classic look!

    www.chicpear.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ale swietny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw! Jak zwykle wszystko bardzo ładnie dobrałaś :) Podoba mi się ta chusta, uważam że idealnie pasuje do tego zestawu! :) No i baleriny są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. love this look!

    http://forallthatjas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zestaw idealny do pracy i na uczelnie, fajnie przełamałaś beże kolorem. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. podobaja mi sie Twoje stylizacje- nie przesadzone. niby skromne ale z mega klasa:)) Pieknie!

    zapraszam do mnie: madameglupotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!