06 maja 2012

Zara Abstract

Witajcie! Kochani dzisiaj króciutko - prezentuję Wam mój wczorajszy outfit - luźny top z abstrakcyjnym motywem, który stał się moim ulubieńcem od 'pierwszego wejrzenia', połączony z kawowymi rurkami i beżową marynarką.  Torba również należy do moich ulubieńców - jest bardzo pojemna, trzyma fason i ma przepiękny kolor. Ostatnio dość często towarzyszy mi na co dzień.

Pozdrawiam!
















bluzka - Zara (obecna kolekcja)
spodnie - Reals
marynarka - Reserved (obecna kolekcja)
torba - Mango (obecna kolekcja)
buty - Ryłko
bransoletka - Cubus
zegarek - Mango

61 komentarzy:

  1. Świetnie, lubię elegancję w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawienie jest świetne :))

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kolorystyka tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, elegancka stylizacja, świetne dodatki:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemyślana propozycja w każdym szczególe, ciekawy nude look idealnie nadający się na rodzinne spotkania, albo do pracy. Tylko że na majówkę mogłaś pozwolić sobie na więcej luzu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie taki zestaw jest bardzo komfortowy i wygodny (nie każdy jest zwolennikiem t-shirtów i trampek w wolnym czasie), najważniejsze że ja się dobrze czuję w takim zestawie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz!:) Mam nadzieję, że się nie gniewasz za tak długą nieobecność na blogu, ale miałam egzaminy i byłam zapatrzona tylko w książki przez ostatni miesiąc.. Teraz mam więcej czasu dla siebie i mogę spokojnie poodwiedzać Wasze blogi:)
    Jestem pod wrażeniem Twojego stroju z tej notki:) Wyglądasz rewelacyjnie:) Świetnie dobrałaś odcienie. Najbardziej podoba mi się bluzka;) Ile za nią dałaś?:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci ładnie w... uśmiechu :)
    Moja ulubiona kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzeczka + zegarek CUDEŃKA :)


    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne kolory, a bluzka jest faktycznie fantastyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is an amzing outfit and blog!
    Now following, hope you will follow back<3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw!!Podoba mi się spokojna stonowana kolorystyka!Bluzka faktycznie śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba naprawdę świetna, ale zakochałam się w bransoletce z CUBUSA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie slicznie slicznie:0

    bardzo podoba mi się ten outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie ta elegancja w naturalnych barwach:) Bluzka przepiekna, a najbardziej podoba mi się torebka. Możesz powiedzieć ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey sweetie! You have a very beautiful blog with a lot of inspiring posts! I'd like to invite you to be my friend and follow each other:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twoja konsekwencja w ubiorze, masz swój styl i się go trzymasz, to jest piękne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. elegancko :) ciekawa bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie w tych kolorach!Piękna bluzka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorystyka super, najbardziej przypadła mi do gustu bluzka i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne masz zestawy, jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz a bluzeczka rewelacyjna Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. me encanta tu blog!! asi que te sigo desde yaa!!
    espero que te pases por el mio!! besitos
    http://leisceglie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylowo, elagancko, subtelnie i niesamowicie kobieco :)
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zwykle perfekcyjnie, nie wiem, jak to robisz, że we wszystkim wyglądasz z klasą i elegancko. Może to kwestia ubrań, ale myślę, że bardziej to zasługa Twojej urody i pięknej postawy.

    OdpowiedzUsuń
  26. zestaw świetny, bardzo lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing blouse and bag,
    you look lovely!

    Love,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Followed back sweetie!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny zestaw :) Bluzeczka świetnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna stylizacja )

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny ten top! torba również :)

    OdpowiedzUsuń
  32. rany ta koszulka jak i cały outfit jest świetna ;) uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice !! www.estilostiletto.com

    OdpowiedzUsuń
  35. You look amazing! Love the bag

    Thanks for your comment

    Kisses
    Lara

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana super !!! Bardzo mi się podoba ! Fajnie gra kolorystycznie , ale nie jest nudno . Torba jest teraz na przecenie w Mango i też się zastanawiam nad jej zakupem :) tylko ona jakaś wąska mi się wydaje .. nie widziałam na żywo niestety.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczna kolorystyka, bardzo lubie uzywanie stonowanych barw <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Elegancko:D podoba mi się strasznie!!!!:D


    zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam twój elegancki styl;):*

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystko super wygląda, kolorki cudne ;)
    miło tu u ciebie, bardzo przyjemna muzyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hey! I love your blog and your style, so you have a new follower =)
    Hope u like mine too!

    http://lovemomscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Really cool look! love all!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniała stylizacja, uwielbiam takie połączenia i tą kolorystykę!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful post! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak zwykle, wszystko dobrane, a efekt genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. love the jacket!

    xoxo from nyc & http://www.the-beautiful-things.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudownie Ci w tym outficie ! : *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!