25 czerwca 2012

Asymmetric Skirt

Dziś pokazuję Wam debiut mojej asymetrycznej spódnicy połaczonej z czarnym, satynowym topem oversize. Gdy decyduję się na eleganckie, kobiece zestawy bardzo cenię sobie wygodę. Przyznam Wam szczerze, że te spódnica to jedna z najwygodniejszych jaką posiadam. Jest lekka i zwiewna, dlatego staje się dobrym rozwiązaniem na upalne dni. Całość uzupelniłam cielistymi szpilkami, oraz delikatną złotą biżuterią.
Pozdrawiam!













bluzka - Camaieu
spódnica - Mosquito
pasek - H&M
naszyjnik - F&F
bransoletka - H&M
zegarek - River Island
okulary - Reserved
buty - Janet D.




64 komentarze:

  1. Z każdym kolejnym postem wyglądasz coraz lepiej. Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna spódnica! Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz fantastycznie;) Piknie kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się pasek w połączeniu ze spódniczką:) piękne dodatki, wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja wszystko ze sobą współgra a ty wyglądasz bajecznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny letni zestaw :) ale najbardziej podoba mi się torebka i okulary :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny, lekki zestaw :) wygladasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta bluzka idealnie komponuje się ze spódnicą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna marzę o takiej spódniczce, a najbardziej zachęciłaś mnie Ty do niej :) uwielbiam gdy spódniczki są lekkie i zwiewne, właśnie tego mi trzeba :) bardzo do Ciebie pasuje :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz! ta spódnica idealnie na tobie leży :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, kobiecy zestaw.
    Spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I simply adore this look of yours!
    I love both the skirt and the top.
    You look so elegant and pretty.

    Zadin ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancko :)


    Chociaż ja raczej nie przekonam się do tych spódnic .


    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna spódnica, bardzo ładnie się układa

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się taka długość asymetrycznych spódnic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham te asymetryczne spódnice, sa piękne. Twój zestaw bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie, kobieco, z klasą!
    podoba mi się strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. torebka, spódnica, kolory, wszystko jest tu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie, prosto i ten paseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. i znowu trafiona stylizacja... Bardzo ładnie wyglądasz!!! Śliczna spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódnica. Mierzyłam dzisiaj podobną tylko w innym kolorze, ale miałam złą bluzkę ubraną i jakoś mi nie pasowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te spódnice asymetryczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyglądasz:))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja. Ogólnie to mi się jakoś nie bardzo podoba trend na asymetryczne spódnice ale na Tobie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygoda najważniejsza :) Ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygoda najważniejsza. :) Ładnie się prezentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  27. You're very stylish, I love this look!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna ta spódnica i wspaniale się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna jest i wszystko się na tobie cudnie prezentuje ! :) Ładny zestaw :)
    a włosy masz prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz! Jak zawsze..:) Booooska spódnica!! Ile za nią dałaś jeżeli można wiedzieć?:) gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna spódnica i torebka :)

    zapraszam do mnie, jeśli chcesz otrzymać kosmetkui do wypróbowania zapoznaj sie z shinnybox u mnie na blogu :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna torebeczka , buty i spódniczka ;D Ładne połączenie ;) Mogłabyś dać zamiast cielistych butów założyć czarne , co pasowałoby do bluzki (^^) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw, wyglądasz rewelacyjnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. you look amazing! The outfit is super beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zwykle wyglądasz obłednie! Piękna kobieta nawet w worku na ziemniaki wygląda wietnie :) uwielbiam takie spódnice, a twoja ma dodatkowo piękny kolor:) a te okulary- od dawna sie na nie czaje w Reserved :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz, oczywiście elegancja i klasa:) no i fajne masz okulary, znajome :D
    dzięki za odwiedzinki, ja tuszy mam dużo na co dzień używam Diora Iconic :)
    Pozdrawiam
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  37. oh my goodness, you look amazing. Obsessed with this skirt. Fabulous post, love. If you get a sec, I'd love to hear what you think of my new maxi. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie, wyglądasz fantastycznie!
    uwielbiam ten Twój klasyczny look;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie - pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie wyglądasz :-) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  40. Slicznie wyglądasz, piękna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię takie stylizacje - modnie, ale elegancko, bez stylizacyjnego "jarmarku" :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietnie wygladasz. I udało Ci się trafić idealny odcień cielistych butów! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. a z jakiego sklepu jest ta piekna torebka :)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba kupiona w sklepie z galanterią skórznaną. Bez konkretnej firmy.

      Usuń
  44. Świetny zestaw! :)
    Super połączenie do asymetrycznej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz w tej spódniczce...chyba zaczynam sie przekonywac do tych spódnic :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładnie i lekko, świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow! Rewelacyjny strój. Kocham asymetrię, połączyłaś ją z mgiełkową bluzką co jest naprawdę hot! Do tego delikatna biżuteria i wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kobieta z klasą!!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!