12 czerwca 2012

Aztec Skirt

Spódnica w azteckie motywy stała się hitem w tym sezonie. Na wielu blogach króluje słynna spódnica z Bershki, pomimo że nie mam nic przeciwko niej, uważam że nie do końca oddaje ona mój styl i  postanowiłam poszukać czegoś innego.   Długo się wahałam przed tym zakupem, ale poległam - kolorowa, wzorzysta spódnica pojawiła się i w mojej szafie. Przed zakupem odstraszała mnie myśl, że nie będę jej często nosić, oraz że nie będę miała ją z czym spasowywać... Myliłam się. Na chwilę obecną jest to moja ulubiona część garderoby, a pasuje praktycznie do wszystkiego co jest jednolite i posiada jakikolwiek pochodny kolor :) Dodatkowym plusem jest jej prosty i klasyczny fason.













bluzka - H&M
spódnica - Reserved
marynarka - Reserved
torba - Solar
okulary - Reserved
zegarek - Lorus
bransoletki - By dziubeka





43 komentarze:

  1. Piękna spódnica i to z Reserved - bardzo lubię ten sklep! Ta z Bershki tez mi się podoba, a ja z kolei mam jeszcze inną z NY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze elegancko, kobieco, z dopracowanym kazdym szczegolem.:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Spódniczka mi się bardzo podoba, ma piękne, nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladna spodniczka! Podoba mi sie nawet bardziej niz ta z Bershki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra spódnica! Na plus, że nie jest bershkowa :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest ta spódnica :) kilka razy będąc w reserved zastanawiałam się nad nią ale w końcu nie wzięłam i teraz trochę żałuję :/ jak dla mnie te spódnice z bershki są ok, ale trochę już mi się znudziły, bo na większości blogów je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na modnejpolce od razu polubiłam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, klasyczne zestawienie i kolorystycznie wszystko gra.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo stylowa spódniczka, jest inna niż ta z Bershki i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw ! Bardzo ładnie wyglądasz :) Spódnica mi się podoba :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka świetnie współgra z marynarką, klasycznie i elegancko :) A.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna spódniczka i marynarka;)
    PS:Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, pojawił się nowy post:D.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta spódnica! wszystko ze sobą współgra;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne zestawienie...bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica świetna :) ta z bershki występuje tak często , że juz mi sie opatrzyła :P
    pieknie ją połączyłaś, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka jest bardzo ładna i wszystko dobrane prawie w 100 %. Ja bym się przyczepiła może bucików, oczywiście są śliczne, ale złożyłabym wysokie. Ale to tylko moja skromna opinia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. buty i marynarka świetne :)obserwuje super blog ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna spódnica i marynarka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gorgeous outfit, loving your skirt! :)

    Kisses ♥
    http://annchica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super połączenie :) Podoba mi się absolutnie każdy element tego outfitu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. I'm such a fan of aztec print!!! The skirt suits you great.

    Zadin ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. loving your skirt!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny zestaw :) Ślicznie w nim wyglądasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie, klasyka w najlepszym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  25. beautiful skirt! www.casualglamorous.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko mi się podoba, tylko te buciki (są cudne!) mi tutaj nie pasują . . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się z Tobą nie zgadzam... Uważam, że buty korzystnie współgrają z całym outfitem, tym bardziej że dodają stylizacji odrobinę luzu i nie czynią go zbyt formalnym.

      Usuń
  27. Bardzo fajnie wyglądasz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również uważam, że buty świetnie pasują do całości, ponieważ nie są eleganckie i tak, jak wypowiedziała się Eva czynią stylizację bardziej "na luzie":)

    Podoba mi się spódniczka:)

    gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. In love with this aztec pop of color skirt, it's so perfectly proper with that polished blazer and low key shoes!! Perfection, my dear!

    x carlina
    allergictovanilla.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja!
    spódnica<3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. co za miła odmiana od bershkowych azteckich wzorów :) bardzo lubię ten motyw, ale przejadły mi się już te oklepane wzory! a ta naprawde fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I'm loving Aztec and Tribal,and Ethnic prints right now! Great look!

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny zestaw :) Spódnica jest świetna i w połączeniu z marynarką nadaje się do pracy ;) Bardzo lubię takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc, ta spódnica podoba mi się dużo bardziej, niż ta z Bershki :) W ogóle powiem Ci, że ten zestaw to chyba jeden z najlepszych Twoich zestawów, bardzo bardzo mi się podoba! :) Wszystko do siebie pasuje i bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko mi się podoba ale chyba wyrzuciłabym z tego zestawy marynarkę...może dlatego, że sama nie lubię nosić:) Na Tobie fajnie się prezentuje. Widać, że lubisz bawić się modą i nie traktujesz jej śmiertelnie poważnie. Miło jest patrzeć na zdjęcia dziewczyn, które z pasją tworzą własne zestawy nie kopiując przy tym innych:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!