22 czerwca 2012

Care of Hair

Dość często pytacie się mnie o pielęglnację włosów. W zasadzie,  nie robię z nimi nic szczególnego... Dość często używam prostownicy oraz suszarki, dlatego staram się im to zrekompensować odżywkami. Nie mogę używać jednak zbyt ciężkich specyfików, ponieważ za bardzo obciążają moje włosy, dlatego najlepiej sprawdzają się produkty w sprayu. Gdy używam już maski, lub innych 'cięższych' produktów, nakładam je od połowy długości włosów - żeby nie obciązały ich zbyt od nasady. Do mycia używam szamponu Organix 'Nourising Coconut Milk Shampoo' - cenowo do najtańszych nie należy, lecz nie zamienilabym go na żaden inny! Wielkim plusem są jego organiczne, aktywne, wolne od siarczanów składniki, oraz brak sztucznych zmiękczaczy. Produkt ma kremową, gęstą konsystencję, a po użyciu włosy są bardzo długo miekkie, lekkie i lśniące. Nie polecałabym go jednak do włosów suchych, bo mogłyby się jeszcze bardziej 'puszyć'.


Po każdym myciu stosuję odżywkę Dove (na przemian) 'Hair Repair - Intense Repair' oraz 'Hair Repair - Nourising Oli Care'. Co kilka dni (zamiast odżywek Dove) używam mgiełki Schwarzkopf'a Gliss Kur. Odżywka jest lekka, włosy dobrze się rozczesują i lśnią - pod warunkiem, że nie przesadzimy z jej ilością.


Raz w tygodniu na całe włosy nakładam  maskę Wella Pro Series Treament Repair, która ma chronić włosy przed szkodliwym działaniem prostownic, lokówek, suszarek  itp. Efektu ochronnego raczej nie zauważyłam... Włosy są miękkie, przepięknie się układają i są dobrze nawilżone. Ale to tyle, jeżeli chodzi o działanie kosmetyku.


Produktem godnym polecenia jest szampon błotny z glinką Ghassoul firmy Bielenda z serii 'Powitanie z Afryką' (w saszetce). Może konsystencja nie jest zbyt zachęcająca do użycia, ale kosmetyk wspaniale pachnie a włosy po nim są bardzo długo lśniące i miękkie. Jest bardzo wydajny i gęsty. Szampon ma zadanie odżywiać osłabione, zniszczone i wypadające włosy. Uważam, że to doskonała regeneracja, bez nadmiernego obciązania włosów.

10 komentarzy:

  1. Ja używam szamponu,odżywki i maseczki z Gliss Kura i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie dziś miałam odwiedzić Rossmana - wypróbuję ten ostatni szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również używam produktów Dove z serii Repair, są rewelacyjne;) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi nie przypadły te odzywki z Dove, moje włosy po nich wydawały się w jeszcze gorszym stanie... a mgiełka Gliss Kur towarzyszy mi do tej pory, tak jak napisałaś włosy dobrze się po niej roczesują, więc też ją polecam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon znam i masz rację, jest cudotwórcą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie nie widziałam tego szamponu wcześniej... gdzie go mogę dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się z tą serią kosmetyków na półkach Tesco, ale nie zdecydowałam się na nie...teraz widzę, że może trzeba to nadrobić!

      Usuń
    2. Masz rację dostałam go w tesco :) teraz czas przetestować :)

      Usuń
  7. Jeżeli nie możesz go nigdzie spotkać, widziałam go na Allegro. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. extra blog! :)
    z pewnoscia bede wpadac czesto :)
    pozdrawiam!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!