16 czerwca 2012

The Collar

Dziś chciałam Wam pokazać klasyczne połączenie bluzki z kołnierzykiem z białymi rurkami. Do niedawna byłam sceptycznie nastawiona do kołnierzyków, ponieważ czułam się w takich rzeczach zbyt infantylnie. Zdanie zmieniłam, gdy zobaczyłam tę bluzkę - prosty, klasyczny fason  z uroczym, delikatnym kołnierzykiem , oraz złotym zamkiem na plecach, to jest to co od razu wpadło mi w oko :) Do całości dodałam karmelową shopper bag oraz szpilki w podobnym odcieniu. Biżuteria utrzymana w kolorach złota i brązu.












bluzka - Reserved
spodnie - H&M
buty - Ryłko
pasek - Mohito
zegarek - River Island
bransoletki - (skórzane) H&M (ze złotym motywem) Mohito

44 komentarze:

  1. Fajnie to wszystko połączyłaś :)
    A biżuteria - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super biżuteria, zwłaszcza zegarek :) a w bluzeczce super Ci do twarzy :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko, ale na spacer czy zakupy też się nada - fajne połączenie, lubię te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WSZYSTKO SUPER, ELEGANCKO Z KLASĄ ALE I Z PEWNYM LUZEM, ŚWIETNIE

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kolnierzyki, zwlaszcza takie romantyczne jak ten, ktory prezentujesz, przepiekny kolorystycznie zestaw! rozne odcienie bezu plus biel! hiper szykownie, a zarazem skromnie! nic dodac nic ujac! jestem pod wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie byłam fanką kołnierzyków, ale powoli się przekonuje- szczególnie jak widzę je w tak perfekcyjnej wersji.
    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous outfit! I love the bag and the blouse! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny elegancki zestaw, a ja cały czas zachwycam się twoim zegarkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka i z reserved jestem miło zaskoczona :) wyglądasz ślicznie :) uwielbiam takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bluzeczka jest prześliczna !!
    super połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great look! Simple but very chic! Hope you visit my blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i bardzo kobieco :) cudowna torebka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebiańsko piękna klasyka...o! Tak właśnie się wyrażę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. This look is so well put together!I love the jewelry!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pozytywnie zaskoczona, taka bluzka w reserved ? Jest śliczna !
    Mogłabyś napisać ile kosztowała ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje. Są proste, ale eleganckie, czyli to co sama lubię najbardziej. Cieszę się, że znalazłam Twoją stronę. Poza modowym gustem widzę, że łączy nas również fascynacja sztuką i MM oraz Wielkopolska w której mieszkamy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydala by mi sie taka bluzeczka, ladnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Adrianna - cena bluzki 69,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy zestaw! Uwielbiam taką klasykę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie proste zestawy! wyglądasz pięknie, szykownie i kobieco, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. dodatki dodają tej stylizacji klasy, bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka Ty jesteś śliczna, aaa! <3
    Śliczna jest ta bluzeczka, ale Ty we wszystkim wyglądasz pięknie. Dodaję do obserwowanych;);*

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie twoje stylizacje sa inspirujace sa przedewszystkim eleganckie a co najwazniejsze wybierasz ciuchy w taki sposob by byly ponadczasowe.....tak sie zastanawiam nad twoja figura jaki to typ ?....tzn widze ze masz ladna figure jestes szczupla i wysoka chyba - na tobie te ciuchy prezentuja sie idealnie ja skolei wygladam w nich zle...no coz , ale i tak lubie podpatrzec co tam ciekawego znowu zakupilas:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. elegancka i ponadczasowa stylizacja:)super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful outfit pictures. You look so elegant. I love all the details: bracelets, clock, bag, shoes, earrings.

    Zadin ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ma co tu duzo dyskutowac : minimalizm zawsze sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. 100% Twojego stylu, czyli minimalizm i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ależ ta bluzka jest śliczna :) co patrzę na te zdjęcia to się napatrzeć nie mogę :) Całość baardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna bluzeczka, cała stylizacja przypadła mi do gustu:) A.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna klasyka. zapraszam również:) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ladna stylizacja, bardzo kobieca i subtelna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. You look beautiful, Love the blouse and also Love the Bag... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwyciłaś mnie tą stylizacją wszystko dopasowane na ostatni guzik, ta paleta barw, bluzka dodatki- co ja będę mówić wszystko jest piękne łącznie z fryzurą i tobą ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. masz cudowny typ urody. stonowane kolory i klasyczne zestawy idealnie do Ciebie pasują. pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!