11 czerwca 2012

Coral Top & Beige Shorts

Dziś zestaw nieco luźniejszy i mniej zobowiązujący. Wspominałam już Wam, że kiedy upał doskiwiera najlepiej się czuję w szortach i zwiewnych topach - taki też outfit spasowałam wczoraj - koralowy top połączyłam z beżowymi spodenkami. Do całości dodałam sandałki na platformie i kopertówkę w kolorze nude, którą wręcz uwielbiam. Dodatki zaś utrzymałam w zlotym kolorze. Miłego dnia!











bluzka - F&F
szorty - Reserved
torba - Solar
buty - Janet D.
zegarek - River Island
bransoletka - Mohito
okulary - H&M
pasek - H&M

41 komentarzy:

  1. Ja cię bardzo proszę zdradź gdzie ten upał doskwiera to ja tam zaraz jadę zabrać go trochę do Krakowa :]
    Kolorki gdy się na nie patrzy poprawiają nastrój wyczekujący słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super biżuteria! A koralowa bluzeczka bardzo Ci pasuje do karnacji :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw,podoba mi się:) A.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się Twój zegarek posiadam biały Korsa ale właśnie poluje na złoty

    http://nieeosiagalnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna koszula, przepiękny kolor ;)
    i torebka też cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle na tak;-)top w pieknym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta koralowa koszulka . ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się,że już u ciebie byłem :) Mimo to jestem ponownie i fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja. bardzo podoba mi się kolor tej bluzki, jest boski. ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    xo. Coonsly

    OdpowiedzUsuń
  12. ahhhhh jak podoba mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja

    BLOGERKO zachęcam do odbioru KUPONY NA taŃSZE na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny outfit, niestety u mnie nie ma takiej pogody, by nosić shorty ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna bluzka, mam podobną z h&m i początkowo myślałam, że to ta sama :)
    Zdradź ile masz wzrostu i jaki nosisz rozmiar :) Prezentujesz się świetnie, patrząc na Ciebie i Twoją figurę - trochę widzę siebie :) I utwierdzam się w przekonaniu, że zgrabne babki z nas ! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twoje stylizacje :)
    Ślicznie wyglądasz w warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również dziękuję za odwiedziny wrzucam Cię do ulubionych blogów na swoim blogu, śliczne masz włosy, świetne dodatki do stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, zgrany kolorystycznie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szorty i zegarek - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne połączenie. Torebka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie proste, a zarazem eleganckie zestawienia:)stylizacja idealna na cieplutkie dni:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny zegarek;) A stylizacja prosta i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny zestaw taki delikatny i bez nadmiaru bizuterii :)

    Obserwuję :)).

    OdpowiedzUsuń
  24. jej nie poznałam cię :)
    świetnie wyglądasz w związanych włosach !
    super zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  25. super zestaw, bardzo fajne dodatki i swiatna fryzura :) na pewno bardzo wygodna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  26. love this simple look ... thank a lot for visiting my blog i hope you would come and visit me again

    would you like if we follow each other?!


    Love Emma

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealny zestaw na cieplutkie dni:)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam bardzo podobna bluzke w takim kolorze i uwielbiam ja nosic z beżami więc mam juz alternatywe na szorty dzieki Tobie :D
    pieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny outfit :) Osobiście uwielbiam tego typu bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. aaajjj, piękna torebka!!! zazdraszczam Ci jej bardzo, tak samo jak warkocza :)

    pozdrawiam,
    http://e-passhion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna bluzka kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, bardzo ładny kolor bluzeczki :) Uroczo wyglądasz z tym warkoczem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!