30 czerwca 2012

Marine Dress

Nie przepadam za sukienkami. Szybko mi się nudzą. Zazwyczaj mam najchętniej ochotę zrobić z nich dwie oddzielne części - spódnicę i bluzkę ;) Istnieją jednak podadczasowe, kultowe modele, które możemy śmiało nosić co sezon - nigdy się nie nudzą i nigdy nie wychodzą z mody... Ja znalazłam swoje dwa idealne modele - debiut pierwszej pokazuję dziś, o drugiej w następnym poście :)















sukienka - Mohito
torba - Solar
okulary - Reserved
bransoletka - H&M
zegarek - River Island
pierścionki - H&M

64 komentarze:

  1. zestaw i kolorki bardzo mi znane,
    lecz wisienką całości jest pasek i pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wielka milosniczka sukienek, nosze je na rozne sposoby: jako sukienki i niby - spodnice, zbyt krotkie pelnia role tunik - do spodni! Sukienki nigdy mi sie nie nudza! twoj zestawik jest sliczny, klasyczny, delikatny, kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetny zestaw!
    Bardzo dobrze, że dodałaś pomarańczowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, przeuroczo, super sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sukienka! a buty genialnie pasuja! :)

    http://hahoda.blogspot.com/ <----- obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twojej sukience!!! Jej krój i kolorystyka .......... cudowne!!! Uwielbiam takie fasony:) Ty wyglądasz w niej obłędnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie Ci w tej sukience! :) Śliczny pierścionek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko idealnie połączone dodatki sukienka buty , Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko dopięte na ostatni guzik :) wyglądasz rewwelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna sukienka! ma świetny krój:) w połączeniu z dodatkami wygląda idealnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się torebka podoba!

    http://isabella-kuzmicka.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, w sukience sie zakochalam!! Jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle zachwycajaca bizuteria...bardzo mi sie podoba akcent kolorystyczny w postaci paska i pierscionkow:))calosc super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przegladłam Twojego bloga Twoje stylzacje sa swietne, a Ty piekna czy mozesz powiedziec jakich kosmetyków uzywasz do makijazu ? Dawno kupilas ta sukienke >?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sukienkę kupowałam kilka dni temu, jest to obecna kolekcja. O kosmetykach do makijażu wspominałam tutaj:
      http://eva-style.blogspot.com/2012/06/inglot-eye-shadows.html
      http://eva-style.blogspot.com/2012/06/my-favourite-lipsticks_04.html
      http://eva-style.blogspot.com/2012/04/top-10-my-favourite-cosmetics.html
      http://eva-style.blogspot.com/2012/03/make-up.html

      Ale jakiegoś czasu zamiast podkładu L'oreal 'True Match' używam Estee Lauder 'Double Wear Light'.

      Usuń
  15. Świetna sukienka i dodatki :) ale buty bym zmieniła, bo za dużo tego marynarskiego looku :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że look nie jest mocno nasycony marynarskim stylem a buty tylko uzupełniają całość i dobrze wspołgrają z resztą.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Świetna sukienka:) Idealnym tłem do niej byłaby plaża i morze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super połączenie elagancji i nowoczesności. Bardzo ładna stylizacja. Sukienka ma świetny krój, który podkreśla Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest rewelacyjna! uwielbiam taki marynarski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile płaciłaś za sukienkę? Bo ostatnio jak ją oglądałam to jeszcze była po chyba 129 zł.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zestaw, świetnie dopasowane buty do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka i torebka !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie ! Torba super :) Ona ma jakiś łańcuszek na ramię czy jest typowo do ręki ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma długi pasek na ramię, z takiej samej skóry lakierowanej. Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Świetna sukienka i torebka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. model piękny i wciąż nie przemijający marynarski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię, lubię paseczki. ślicznie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne połączenie sukienki i butów! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, uwielbiam takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Love the dress


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I love this dress! I love stripes!

    OdpowiedzUsuń
  30. Your blog is soo beautiful.love your post and the last one too! you look great!
    we can follow each other if you want! i already follow you!hope you do the same! ;)

    Follow us,Win gift certificate
    http://vjstyle-online.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładnie w niej wyglądasz,dodatki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dodatki perfekcyjnie dopasowane, całość bardzo przyjemna :) zauroczyła mnie kopertówka totalnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zwykle zachwycasz mnie swoim lookiem ;)
    wspaniała sukienka, piękne dodatki ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :).

    OdpowiedzUsuń
  34. So elegant!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. super cute dress!! amazing outfit!

    PS: I want to invite you to giveaway on my blog of 100$ in ROMWE. I wait for you!

    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny outfit w ponadczasowym marynarskim stylu :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. such a pretty dress - very stylish ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. I found your blog through Kayture. Gorgeous blog, isn't it? I just wanted to say that your blog rocks and I wish you amazing day!

    xoxo Heidi

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz genialnie:) wszystko dopasowane idealnie:)
    bardzo mnie cieszy, ze spodobał Ci się mój look, to znaczy, że jest elegancko:P :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. absolutely beautiful <3 you look amazing!!! so elegant :)



    http://lavidadenicol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczna sukienka :0 Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne połączenie, ciekawa stylizacja! Gratuluję!

    www.magdalenakozlowska.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna sukienka, chyba muszę się skusić na jakąś w stylu marynarskim :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Love these pictures!! :)

    You look amazing :)

    Just stopped by your blog!
    Loved it instantly so I have no choice but to follow you around!!

    Please feel free to check out my blog if you have the time

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  45. przesliczna sukienka - wygladasz fenomenalnie!!! a te okulary - sa idealne dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacyjna sukienka, super zestaw. Bardzo lubię twoje stylizacja!!A styl marynarski zawsze bez względu na trendy;-)Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne dodatki, szczególnie zachwycona jestem torebką!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. OMG, you have an amazing style..I LOVE this outfit, you look very cool, chic, & classy!

    OdpowiedzUsuń
  49. This is totally my kind of dress! It looks great on you!

    OdpowiedzUsuń
  50. mogła byś napisać jakiego użyłaś lakieru?:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak marynistycznie! Cudowną masz sukienkę! Zabójczą kopertówkę i ciekawą biżuterie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!