04 czerwca 2012

My Favourite Lipsticks

Obecna pogoda nie dopisuje robieniu zdjeć w plenerze... W zawiązku z tym  najbliższe wpisy chciałabym poświęcić kosmetykom. Dziś dzielę się z Wami moimi ulubionymi pomadkami do ust.


Nie przepadam za błyszczykami - większość z nich nie odpowiada mi konsystencją, oraz twałością. Jednyny wyjątek robię dla błyszczyka L'oreal Glam Shine - nie znalazłam drugiego, który byłby tak niewyczuwalny na ustach i miał tyle przepięknych drobinek rozśwetlających co ten. Uwielbiam pomadki w kolorach nude, delikatnych różach, brązach i złocie. Te barwy bardzo ładnie podkreślają opaleniznę i zarazem wyglądają bardzo naturalnie i subtelnie na ustach. Nigdy się nie kłócą  np. z mocniej zaakcentowanymi oczami, czy policzkami. Na specjalne okazje zostawiam tylko ciemną, soczystą czerwnień, ale nie należy ona do moich faworytek. Do moich ulubionych firm pomadek należy Maybelline - doskonale nawilżają usta, długo się utrzymują i posiadają bogate gamy kolorystyczne z poszczególnych rodzajów szminek. Ceny tych produktów również nie są wygórowane (18-28 zł), a jakość jest naprawdę zadowalająca.


Od lewej:
  • Maybelline 715 Choco Cream (ciepła kawa z mlekiem, bez połysku)
  • Maybelline 410 Mandarine Fizz (delikatny rudy, przełamany poświatą złota, perłowa)
  • Maybelline 633 Desert Bloom (ciemny, brudny róż, z rozświetlającymi drobinkami)
  • Maybelline 742 Luminous Beige (cielisty beż, bez połysku)
  • Maybelline 670 Natural Rosewood (stonowana wiśnia, z rozświetlającymi drobinkami)
  • Maybelline 721 Pinky Beige (ciepły beż wpadający w pudrowy róż, bez połysku)
  • Rimmel 166 Temptation (ciemne bordo, z czerwonymi drobinkami rozświetlajacymi)




35 komentarzy:

  1. świetne! też używam takich kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, masz ich sporą kolekcję... Ja mam kilka pomadek, których praktycznie w ogóle nie używam... Może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kolekcja !
    Ja też bardzo lubię Maybelline :) Tych kolorów chyba jeszcze nie miałam. Najbardziej podoba mi się "Maybelline 721 Pinky Beige (ciepły beż wpadający w pudrowy róż, bez połysku)" . Fajnie jakbyś zrobiła swatche :)

    Moją teraz ulubioną z Maybelline COLOR SENSATIONAL jest 160 Cosmo Pink ♥


    Pozdrawiam
    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, ostatnio oglądałam ten kolor i jakoś mi nie przypadł do gustu - jest dla mnie za różowa, wolę bardziej cieliste kolory. Zależy też do jakiego typu urody dobieramy konkretny docień, mnie akurat nie pasuje :)

      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  4. Też wybieram kosmetyki Maybelline - właśnie pomadki, a również maskary :) nie są drogie, a ponadto są dobrej jakości :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od długiego czasu jestem wierna maskarom L'oreal (Telescopic i Volume Million Lashes). Uważam że są naprawdę świetne i jedne z najlepszych jakie używałam :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Bardzo piękne kolorki,takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ze bardzo lubisz szminki od Maybelline. ja preferuje od sensique. ale warto spróbowac :) ja mam zawsze tak ze jak sie do czegos przekonam to nie latwo mi jest sie przestawic na cos innego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jejciuuuuuu ile pomadek !
    marzenie <33

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę kochana że gustujemy w podobnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo wow!!:) Śliczne są! Wszystkie są niesamowite:) Ile dajesz za taką pomadkę?:) Czy mogłabym prosić o odpowiedź na mojej stronie, mimo że piszesz, iż na każde pytanie odpowiadasz pod nim..?:)

    gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pogoda jest rzeczywiście okropna, pomyśleć, że mamy czerwiec.
    niezła kolekcja :D również nie lubię błyszczyków, a uwielbiam pomadki, moim faworytem są pomadki Rimmel ;-)
    dołączam do Twoich obserwatorów, na pewno będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również bardzo lubię Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hoho ile szmineczek ;)
    firma Maybelline robi świetne opakowania
    jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie
    buziaki Kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. J mam dwie szmineczki Maybelline i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jedną,jest super. Chcialabym te wszystkie które ty masz:P

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie ktos tu lubi maybelline :) ja uwielbiam wszystkie ktore maja odcien nude :D

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko ,ile tego tu masz :) widzę,że prawdziwa kolekcja :)


    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taki neutralny beżowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no kochana widze ze masz niezla kolekcje pomadek. Ja z kolei zakochana jestem jeszcze w blyszczykach:) Jesli chodzi o kolor to kazdy jest wspanialy i napewno bym wykorzystala.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie jestem raczej błyszczykowa, mam zaledwie jedną szminkę, ale lubię ją i używam.
    Twoja kolekcja jest pokaźna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, the colors are beautiful! Love them!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, świetna kolekcja;) i bardzo fajne kolorki;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tego ;D Bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale kolekcja.. ja to mam tylko jedną :O :DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kosmetyki Inglota..Piekne odcienie nazbierałaś;-)Ciekawy post.
    Dziekuje za komentarz u mnie i jasne dodaję do obserwowanych. Bedzie mi miło jak równiez mnie dodasz. Pozdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorki cudne :) pozazdrościć takiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę takiej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kolory :) z polskich firm polecam pomadki Celi szczególnie numer 101 blady róż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!