21 czerwca 2012

Silver Blouse

Pogoda w kratkę... Jeden dzień słońce, drugi deszcz... Stąd dziś stylizacja srebrnego sweterka (który doskonale sie sprawdza na takie niepewne pogody) z klasycznymi szortami. Ostatnio na blogu pojawiło się kilka stylizacji z białymi spodniami. Możecie być już nimi znudzeni, ale ja wręcz uwielbiam nosić ten kolor latem! Jest świeży, elegancki i przede wszystkim ponadczasowy. A jeśli chodzi o szare, bądz srebrne tkaniny - uważam że najlepiej dopełniają się połaczone ze śnieżną bielą.









bluzka - Reserved
spodnie - Orsay
torba - eTorebka (Emili)
zegarek - Lorus
bransoletka - H&M
pasek - Monnari
buty - Lasocki




32 komentarze:

  1. bardzo fajnie to wygląda z białymi szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! sorty i torebka strasznie mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja !!! Świetne połączenie.... jak ja bym chciała nosić szorty!!! :D:D:D Niestety nie wszyscy zostali tak pięknie obdarowani :P :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba i koturny sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. szorty białe i dzinsowe to ponadczasowa klasyka - nigdy się nie nudzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, uwielbiam połączenie bieli z szarościami:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bardzo ładne połączenie kolorystyczne :) Szkoda tylko, że na żadnym zdjęciu nie ma całości zestawu ( z butami).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, szorty i zegarek prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam szarosc :) piekna stylizacja :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw idealnie to wszystko ze sobą połączyłaś, a twój zegarek jest boski ;] na pewno będę tu częściej zaglądać ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje stylizacje a ta jest jak narazie moja ulubiona

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz. Połączenie kolorystyczne wprost genialne!
    Moja ulubiona torebka, sama taką posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe spodenki jak najbardziej;) Ale jakoś to białych spodni nie jestem przekonana.Świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie:) Wszystko do siebie pasuje:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja 1 klasa, baaardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja...
    http://eiffla1997.blogspot.com/
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super to połączenie 'srebrnego' sweterka i białych spodenek :) bluzka jest z Reserved, prawda? poluję właśnie na taką :D świetny zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też kocham biel latem i zauważyłam, że zaczęłam jej nadużywać :) W połączeniu ze srebrem i szarością wygląda super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. tę bluzkę mierzyłam ,ale jakoś na mnie nie leżała :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna torebka i śliczne masz włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z szoratmi wygląda bosko, ale myślę, że pasuje też w wielu innych zestawach :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny zestaw! Ładnie to ze sobą połączyłaś :) Ja też mam w swojej szafie srebrny sweterek, a raczej tunikę i kompletnie nie wiem do czego ją nosić.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, niesamowity look, wyglądasz bardzo kobieco i seksownie!
    wspaniała opalenizna i ta figura - pierwsza klasa:D
    pozdrawiam serdecznie i w wolnym czasie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chce miec taką karnację!od zaraz!pieknie wyglądasz! prosty zestaw, ale wygladasz jak milion dolców!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great look! Shorts and top look great together!
    Following you on bloglovin and Google!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!