15 czerwca 2012

Something New...

Do kolorów modnych podchodzę zawsze z rezerwą, bo zdecydowanie wolę klasykę. Nie w moim guście są neony, czy stylizacje przepełnione pastelami. Jednak jak już pisałam wielokrotnie, na początku sezonu poddałam się 'cukierkowemu' szaleństwu. Zaopatrzyłam się w kilka rzeczy w 'słodkich' odcieniach, ale na tym starczy. A podczas ostatnich małych zakupów stawiałam przede wszystkim na uniwersalność i ponadczasowość. I tak moja szafa wzbogaciła się o kilka nowości w bielach, beżach, szarościach i srebrze...









marynarka - H&M
spódnice (ołówkowe) - Reserved
spódnica (asymetryczna) - Mosquito
bluzka srebrna - H&M
sweter srebrny - Reserved




33 komentarze:

  1. kocham klasykę. piękne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Srebrna bluzeczka - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. srebrna niteczka na sweterku.. uwielbiam takie ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta spódnica mosquito - może jakaś stylizacja?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja z asymetryczną spódnicą już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka prześliczna, w moim guście akurat, ma bardzo ładny krój i rzuca się w oczy ta podszewka :) Reszta też oczywiście ładna ale marynara mega :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy.
    Moją uwagę przykuła marynarka z H&M i szary sweter. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow.....love them all!
    LG Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne ciuszki;) sama klasyka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości, ta asymetryczna kiecka cudowna :)
    czekamy teraz na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że zakupy w pełni udane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ! Z takimi bazami będą super zestawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też cenię sobie klasyczny minimalizm, zakupy cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciuszki robią wrażenie.... i teraz czekam na stylizacje z nimi w rol głównej :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. przesliczne klasyczne ciuszki...ja tez nie jestem zwolenniczka neonow:)))wole takie wlasnie stonowane barwy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniale, wspaniale, wspaniale! :)
    pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne, klasyczne ubrania :) Najbardziej podoba mi się marynarka - jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje serce skradła spódnica asymetryczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. małe zakupy wcale nie takie małe :) bardo fajnie;) pisałam już, że cenię sobie u Ciebie zamiłowanie do klasyki i styl:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo kobiece i delikatne te Twoje nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the outfits and the colors! I like your blog.

    kisses


    http://lavidadenicol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak szary pięknie się prezentuje!! Muszę poszukać sobie czegoś odpowiedniego w tym właśnie kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem jak najbardziej na tak! Kocham te kolory. :))

    OdpowiedzUsuń
  25. asymetryczna spódnica - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczne <3 Odwiedź http://love-drug-fashion.blogspot.de/ zapraszam:* p.s. obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!