08 czerwca 2012

Tricolor Look

Dziś mam dla Was prosty outfit utrzymany w jasnej kolorystyce - mięty, beżu i bieli.  Są to moje ulubione kolory na lato i uważam że razem idealnie się ze sobą komponują. Luźny, ażurowy sweter połączyłam z klasycznymi rurkami i prostą marynarką. Do całości dodałam dużą torbę od Mango i cieliste szpilki. Żeby nie było zbyt monotonnie postawiłam na pasek z wężowym motywem oraz odrobinę więcej biżuterii.
Pozdrawiam!










sweter - Cubus
spodnie - Stradivarius
marynarka - Reserved
torba - Mango
pasek - H&M
zegarek - River Island
bransoletki - (skórzane) H&M, (ze złotym dodatkiem) Mohito
buty - Janet D.

59 komentarzy:

  1. super zestaw! jestem zakochana w pasku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. masz przepiękny styl, a przy tym jesteś jeszcze taka kobieca i subtelna..
    Rewelacyjny outfit

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba! uwielbiam to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja:)
    Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej stylizacji :) Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taką klasykę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz.
    Połączenie kolorów bardzo świeże i modne.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja


    dziewczyny zachęcam do odbioru KUPONÓW 40% taniej na kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne:) A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful top and bag! :)

    Kisses,
    http://annchica.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie jak zawsze;)
    sweterek ma cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie twoje zestawy :)
    Te też jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe dodatki , śliczny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze myślałam, że te kolory razem będą wyglądać nudno, ale ty pokazałaś, że nie! Dodatki świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna klasyka w najlepszym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle perfekcyjnie.... śliczny seterek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek ma cudowny kolor :)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, jest bardzo subtelna i świeża :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny masz zegarek:)
    bardzo elegancko i kobieco!

    zapraszam do wspólnego obserwowania fb + google:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie proste a jednocześnie bardzo eleganckie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. There is so much harmony in this look!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszędzie ostatnio widzę kolor miętowy, jest to jeden z moich ulubionych kolorów :) W moich stylizacjach też ostatnio często się pojawia :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny delikatny set ;)
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Elegancko, bardzo podoba mi sie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie zestawy, są idealne na każdą okazję =]

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski sweter:) Dawno kupiony??

    gorzkoslodka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja:D Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały pastelowy look. Bardzo przyjemnie się patrzy na takie stylizacje, na pewno są bardzo inspirujące dla widza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne dodatki wszystko gra jak w prawdziwym musicalu :) obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietnie dobrałaś biżuterię. A sweterek cudeńko :) Zestaw dopracowany jak zawsze w każdym calu - super!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana, wyglądasz pięknie, jak zwykle z resztą :)
    pozdrowionka i miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze ślicznie ! Bardzo Ci pasują te kolory :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Loving this color combination. That mint sweater is perfection.

    OdpowiedzUsuń
  34. myślę że spróbuję :)
    jestem zauroczona butami i bransoletkami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zachwyca mnie przejrzystość Twoich zestawów! ;O

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie :) niesamowicie podoba mi się sweterek :) śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek przepiękny, do całości super, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  38. Klasycznie i elegancko :) Widać, że to Twój styl i konsekwentnie się go trzymasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wooow! Zestaw mega- chyba dzięki temu miętowemu sweterkowi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. wao!!you look amazing!!!love your style dear!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo mi sie podoba. Sweterek super, torebka! Ty na zdjeciach jak zwykle perfekcyjna. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podoba mi sie sweter!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. prosto elegancko i z klasą :-) miło mi będzie jeśli będziesz zaglądała do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi dear
    Thanks for your comment some weeks ago on my blog
    So lovely outfit, love this colors

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie połączenia kolorów! Super!

    OdpowiedzUsuń
  46. Sweterek jest cudowny !!!! kolor i fason ideał , zazdroszczę ;)Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!