01 czerwca 2012

White, Nude & Dark Blue Look

Prezentuję prosty i minimalistyczny look - zwiewna bluzka w stylu 'butterfly', połączona z granatowymi rurkami i białą marynarką.   Bardzo lubię połączenie tych trzech barw i zawsze staram się aby dodatki nie 'zakłóciły' tego współgrania. Dlatego postawiłam na pudrową kopertówkę, oraz płaskie baleriny, które dziś debiutują po raz pierwszy w outficie. Nowością jest również bransoletka, oraz zegarek o którym wspominałam jakiś czas temu.

Na koniec chciałam Was jeszcze zachęcić do udziału w konkursie!
http://eva-style.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

Miłego popłudnia!
















bluzka - Zara Basic
spodnie - Reals
marynarka - Reserved
torebka - Solar
okulary - H&M
bransoletka - By dziubeka
zegarek - Lorus


74 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, uwielbiam taki krój bluzeczek wyglądają elegancko a jednocześnie są bardzo wygodne, urzekła mnie tez Twoja torebeczka:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne baletki i lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne polaczenie ;)
    i dodatki nie zaklocily tej stylizacji :)
    Dobry wybor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest godna podziwu.
    ----
    www.white-suite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze elegancko , ale nie sztywno ! podoba mi się !


    mogę zadać prywatne pytanie ? czym się zajmujesz na codzień ,że masz czas na takie piękne zdjęcia ??? :)

    pozdrawiam

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zdjęcia są robione przeważnie na szybko, pod wieczór :) Mój 'fotograf' ma wtedy czas ;) Cała 'sesja' zajmuje nam nie więcej niż 15 min ;) A większość dnia poświęcam mojemu małemu synkowi i nie mam wówczas czasu na fotografowania :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. super klasyczny outfit, bluzka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzeczka :) ładnie się układa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się bransoletka !
    Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie skompletowany outfit - wszystkie elementy I like :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mankiety marynarki sa boskie! cala stylizacja nabiera pazurka i charakteru dzieki nim :)

    stawiam dopiero pierwsze kroki w swiecie blogow modowych, ale serdecznie zapraszam: http://lenka-street-fashion.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za odwiedzinki:) i komentarz:) Lubię Twoje minimalistyczne looki:)
    Bardzo ładnie;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Stylish:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za miłe słowa, zapraszam do siebie częściej :)
    Świetny look, bardzo podobają mi się buty!

    OdpowiedzUsuń
  13. elegancko i ładnie !
    obserwujemy wzajemnie ?;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bransoletka :) w ogóle dodatki świetnie dobierasz :)
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle super! Bardzo, bardzo podoba mi sie twoja bluzeczka i baleriny!!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. zapomniałm dodac, ze uwielbiam białe zakiety choć przy małych synkach nie do końca sie sprawdzja;-) wiem cos o tym;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze kobieco i z klasą :)
    rewelacyjnie wyglądasz, świetny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś pięknego-KLASA!:)Prosto ale jakże efektownie:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the white blazer. Very clean and sophisticated. xA

    OdpowiedzUsuń
  20. o buciki z ostatnich postów:) bardzo dobrze wykorzystane :) piękne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz wspaniale! a ta bluzka z zary jest cudowna, jeszcze w takim kolorze:)
    jestem u Ciebie pierwszy raz i od razu zapowiadam się na częstsze wizyty.
    trzymaj się Kochana, buziaki ;****

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekna stylizacja,na kazda okazje w zasadzie:0 Dziekuje za odwiedzinki i oczywiscie zapraszam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie!!! Uwielbiam Twoją bluzkę.... :))) Całość mi się strasznie podoba.... :))) Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz :) znowu jestem pod wrażeniem Twoich pięknych włosów ;)
    uśmiechaj się cześciej jak na ostatnich zdjęciach :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanym faworytem jest dla mnie bluzka, w zasadzie kreauje całą stylizację. świetna!
    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczn torebka, wygladasz bardzo ladnie i czysto :)) pozdrawiam, Nicole M :))

    OdpowiedzUsuń
  27. prosto i elegancko, śliczna biżuteria, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Great pictures! Lovely outfit!

    http://beautyofheworld.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  29. Klasycznie, elegancko i bardzo łądnie:) Torebka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny, klasyczny, minimalistyczny zestaw :) Wyglądasz jak zwykle świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Such a great outfit! Love it.

    Gladly follow you and invite u t be part of my blog too when u have time and if u like what I do :))

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję :3 Śliczna bluzeczka i zegarek :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja :))
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. love the photos and your blog! Would you like to visit my blog? If you want, we can follow each-other with GoogleFriendConnect and I'm already following :) :) cheers!
    Follow
    thefashiontwice.com
    facebook page
    GIVEAWAY HERE

    OdpowiedzUsuń
  35. Buen look!
    Un beso.

    http://angelesydiablillos.es

    OdpowiedzUsuń
  36. you look really beautiful!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. love your nail polish! such a pretty color : )

    xo SideSmile,
    Ashley

    SideSmile Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjecia kocham torebke i buty!
    zapraszam do mnie

    dodaje do obserwowanhych:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialny strój. Wszystkie dodatki idealnie skomponowane. Normalnie się w nim zakochałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I love your outfit!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie - tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. looking sweet, love the white blazer! now following :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz zjawiskowo!
    wspaniale dobrane ubrania, klasycznie, bez wielkich udziwnień a efekt zachwycający, super :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajnie wyglądasz, najbardziej spodobała mi się bluzeczka i torebeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest uśmiech, jest :) tego mi właśnie brakowało - Twój uśmiech jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  46. very stylish blog!!!


    xoxo Iren
    livinginakittensworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny outfit , bardzo mi się podoba ten minimalizm , obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. thanks for visiting my blog, dear! I love this outfit! It's so classy and pretty!

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję bardzo za mily komentarz. Bardzo podoba mi się taki outfit nie przeładowany dodatkami, wyglądasz pięknie! Obserwuję:)

    Pozdrawiam:)


    Asia
    http://joannas-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Dużo ładniej wyglądasz, gdy sie uśmiechasz!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Patrząc na Twoje stylizacje stwierdzam że chyba zostaniesz moją nową ulubioną blogerką :) Masz idealny styl - kobiecy i elegancki ! Taki właśnie lubię najbardziej. Pozdrawiam i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowny zegarek !


    + z uśmiechem Ci do twarzy ;)


    __________________________________
    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. już obserwuję :-) śliczna bluzeczka, zegarek bombowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądasz, masz bardzo fajne, kobiece stylizacje. Obserwuję.
    P.S. I pozdrawiam z sąsiedniego Pleszewa :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zakochałam się w tych balerinkach! Błagam zdradź proszę gdzie je kupiłaś! Przejrzałam każdy komentarz i stronki i nie zauważyłam nic o nich - chyba, że taka gapa ze mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o butach wspominałam tu:
      http://eva-style.blogspot.com/2012/05/new-in-marine-style.html

      Polska produkcja, dostałam w małym sklepie z obuwiem skórzanym.


      Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!