24 lipca 2012

Classically and Comfortably

Klasyczny minimalizm ukazany w najprostszej postaci... Przyznam Wam się szczerze, że najlepiej czuję się w takich spasowaniach, a gdy jeszcze dochodzą odcienie szarości, beżów czy czerni, jestem już w 100%  w swoim żywiole. Dziś połączenie klasycznych czarnych cygaretek, oraz cienkiego sweterka ze srebrną nitką. Na pierwszym planie debiut mojej nowej torby od Mango plus czarne, 12 centymetrowe platformy.













sweter / blouse - Reserved
spodnie / pants - Reserved
torba / bag - Mango
okulary / sunglasses - Reserved
zegarek / watch - Lorus (tutaj)
bransoletka / bracelet - By dziubeka (tutaj)
buty / shoes - Janet D.

48 komentarzy:

  1. Świetny outfit.Bardzo fajne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zachwycające w tym stroju są niewątpliwie dodatki, torebka i zegarek są piękne :) Klasyczna stylizacja, jednak urzekła mnie! Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. prosto i elegancko, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny prosty zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój styl!! :-) Elegancki w każdym calu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna torba, świetny zestaw !;)

    camy-j.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że postawiłaś na klasykę i elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepieknie, jestem zachwycona. uwielbiam takie zestawy, niby proste a mające w sobie to coś.:)świetne dodatki- zegarek jest rewelacyjny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto i fajnie, lubię takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! Prosto i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Obserwuje i pozdrawiam KK ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torebka jest obłędna! a do tego te seksowne okulary :) CUDO!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej stylizacji przypominasz mi trochę Audrey Hepburn, klasa i elegancja ;) A torby z Mango bardzo lubię, bo prawie się nie niszczą. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka rewelacja :* bluzka super :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. super:) jak zawsze zresztą:) aa mam pytanko z innej beczki- jaki kolorek masz na włosach?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kolor L'oreal 'Casting Creme Gloss' ciemny brąz. Ale jest naprawdę ciemny i musisz się liczyć z tym, że w słabo oświetlonym miejscu będzie po prostu czarny.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. so chic! love this look..so classy and stylish

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w takie klasyce! Elegantka z slicznymi dodatkami (zegarek i torebka - moi faworyci;)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna i ponadczasowa klasyka:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. zauroczyła mnie torebka! cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękno tkwi w prostocie. Wyglądasz cudownie. Bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja . Mogłabyś zdradzić ile kosztowała torebka ?
    Pozdrawiam spozywczewibracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba kosztowała 149,99 zł (przecena z 229 zł).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. klasyka w najlepszym wydaniu:) świetnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super wyglądasz! Uwielbiam takie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twój styl! Stylizacja idealna pod każdym względem. Wybieram się niedługo na wesele i zupełnie nie wiem co mam założyć :( Oglądałam już tyle sukienek, że sama nie wiem co mi się podoba, taki mam mętlik. Może coś doradzisz? :D

    Pozdrawiam serdecznie :)
    NkkB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      Musiałabym zobaczć Twoją urodę, karnację i figurę... Może wtedy wybrałybyśmy coś odpowiedniego?


      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Chodziło mi o coś troszkę innego, a mianowicie co ty byś założyła na taką uroczystość lub co byś w ogóle polecała, pomijają aspekt figury i urody. Ale i tak dziękuję za odpowiedź :)

      NkkB

      Usuń
  25. such beautiful & sleek look... love evrything!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgerous¡¡ I love your look¡¡ so elegant and chic¡¡¡ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podobają mi się takie szare, proste bluzki. Stanowię świetną bazę do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosto a zarazem elegancko, bardzo mi się podoba i zapraszam do siebei !:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny klasyk!!! Nie uwierzysz ale pisząc ten komentarz..... siedzę w prawie identycznych portalkach do Twoich!!! Już wiem za co Cię lubię :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. sweterek bardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam Twój styl!
    klasa!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna z Ciebie dziewczyna.Pokazujesz jak cudnie można wyglądać zakładając proste,klasyczne ubrania.To lubię najbardziej:)Miłe jest to,że jesteś w stałym kontakcie ze swoimi czytelnikami.Pozdrawiam,Edyta

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely outfit! Love the bag.

    Would be great if you follow me!
    Chica de Ahora

    OdpowiedzUsuń
  34. Pasuje Ci taka prostota, bo w Twoim wykonaniu nie wygląda nudnie i bez wyrazu a szykownie, z klasą i stylowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Znakomita torebka! Bardzo ładny, elegancki set :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczny strój! Prosty, ale zdecydowanie coś w sobie ma - absolutnie w moim klimacie! A dawno kupiłaś torebkę z Mango? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Torbę kupowałam dwa tygodnie temu. Pozdrawiam!

      Usuń
  37. Masz talent do wyszukiwania świetnych torebek. Zwłaszcza ta - bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!