15 lipca 2012

In My Mono World

W dzisiejszej stylizacji chciałam Wam pokazać zestawnie klasycznych szortów utrzymanych w stonowanej czarno-szarej tonacji z gładkim, czarnym topem oversize. Zestaw prosty, ale urzekł mnie motyw na spodniach - od zawsze bardzo lubię czarno-białe i szare wzory. Możemy je nosić i odłożyć do szafy kiedy tylko nam się znudzą, po czym wyjąć za rok czy dwa - nigdy nie wychodzą z mody... Żeby nie było zbyt ponuro postanowiłam ożywić całość karmelowymi platformami i dużą shopper bag.
P.S. Z góry przepraszam za wygniecione szorty - mają w składzie len i strasznie ciężko utrzymać je w idealnym stanie :)










bluzka / top - Camaieu
spodnie / shorts - H&M (New Collection)
torba / bag - Zara Basic
okulary / sunglasses - Reserved
naszyjnik / nackle - Reserved
bransoletka / bracelet - Cubus
buty / shoes - Sala Collection

36 komentarzy:

  1. przepiekna torebka :) marzę o takiej, tylko czarnej :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie http://pancogaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę torebkę ! Jest boska !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzka jest super. Dawno ją kupowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około stycznia tego roku, już nie dostępna w sklepach.

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają w tym zestawie szorty ;) Torebka oczywiście jest piękna, ale ja zastanawiam się nad wersją w kolorze kremowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look, ale na te torby nie moge juz patrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne szorty! najładniejsze jakie do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne spodenki i kolor torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje szorty :)
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba i ciekawe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentujesz mnóstwo ciekawych inspiracji :)Pierwszy raz tu zaglądamy i na pewno będziemy obserwować:) Zapraszamy do tego samego u Nas. http://twoflyingflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny zestwik ;)
    obserwujemy? ja obserwuję ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się dzisiaj podoba :) a spodenki z HM teraz dostępne ? :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz pięknie!!! obserwuję i Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się print z szortów

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw jest świetny i idealnie do Ciebie pasuje:) śliczne spodenki:) wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. łał, bardzo fajnie, elegancko dość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny zestaw, gustowny, z klasą, idealny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit;) Najbardziej podoba mi się wisiorek i szorty;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasa przez duże K ! :) obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twoją torebkę ! Jest fantastyczna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna torebka :)) Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw, bardzo elegancki

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo elegancko i biżuteria świetna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie proste zestawy;)) Podoba mi się Twój styl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne te szorty:) A czern zestawiona z camelem wyglada bardzo fajnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za miły komentarz :-)
    Przejrzałam kilka postów i powiem CI, że masz bardzo fajny styl :-) podoba mi się. Zdjęcia również mi się podobają, gdyż wszystko dokładnie widać, są robione ze wszystkich możliwych stron co się ceni :-)
    pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!