19 lipca 2012

Mix



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ujęcia :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie posty :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! Widzę na nich jedną z moich ulubionych książek - E. Gombrich, O sztuce:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz napisac jakiej kredki użyłaś na zdjęciu"z okiem"?Masz zawsze pięknie zrobiony manikiure,jak dbasz o skórki?Dzięki Twoim postom o kosmetykach skusiłam się już na parę(krem z tołpy i krem pod oczy ava)i również serdecznie polecam!
    Pozdrawiam i gratuluje bardzo klasycznego,pięknego stylu:)Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Kreskę na oku zrobiłam cienkim, twardym pędzelkiem i cieniem z Inglota 393 Matte. A co do skórek - praktycznie nic z nimi nie robię, nie wycinam, ani nie zsuwam, dlatego nie narastają i nie mam z nimi problemu. Jedynie co to nawilżam dłonie kremem Nivea z koenzymem Q10, lub w zimie Neutrogeną.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuje Ci:)

      Usuń
  5. ach chciałabym mieć takie pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  6. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba!
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!