11 lipca 2012

Painted Flowers

Dziś - jak dla mnie - najprostszy do sworzenie i najwygodniejszy do noszenia zestaw na najbardziej upalne dni.  Kiedy temperatura sięga do ponad 30 stopni, najbardziej cenię sobie wygodę i komfort ubioru, sięgam wówczas po szorty i luźne, zwiewne topy np. Golden Lilies of Valley. Dziś pudrową bluzkę z malarskim motywem kwiatowym połączyłam z klasycznymi grafitowymi spodenkami. Do całości dodałam koturny utrzymane w podobnej szarej kolorsytyce, oraz kremowy kuferek od Mango. W takie upalne dni oszczędnie dobieram biżuterię - jej nadmiar wówczas mnie drażni. Dziś zdecydowałam się tylko na dwie subtelne bransoletki. 












bluzka / top - H&M
spodnie / shorts - Reserved
torba / bag - Mango
okulary / sunglasses - H&M
zegarek / watch - Lorus
bransoletki / bracelets - (skórzana) H&M, (metalowa) By dziubeka
buty / shoes - Lasocki

41 komentarzy:

  1. łoooo to lorus robi takie zegarki w męskim stylu??? Fuck, a ja właśnie szukałam i zamówiłam Pilgrima. Gdybym wiedziała... piękny jest!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw rzeczywiście bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie piękna bluzeczka :) a buciki widziałam kiedyś tylko, że beżowe i w twoich się zakochałam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bluzeczka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, wakacyjny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post !

    LOVE the blouse! :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza bluzka, bardzo ładny print

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta bluzeczka, szkoda, że się na nią nie załapałam :(
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wkurzają mnie bluzki które się tak "bombkują" na dole, zawsze uważałam że się to brzydko układa i zwykle takie bluzki wciągałam do środka spodni czy spódnicy :) Jednak u ciebie nie ma tego denerwującego efektu :) Wszystko ładnie się prezentuje i leży jak należy ;p może to zasługa tej kokardy przy spodenkach :) tak czy inaczej idealnie kochana :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym postem :) Też mnie takie bluzki irytują, a u Ciebie bardzo dobrze prezentuje się:)

      Usuń
    2. Bluzka jest wykonana z bardzo delikatnego i cieniutkiego materiału, dlatego się nie 'bombkuje' :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. I skąd te bransoletki? "By dziubeka" nic mi nie mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny look.
    bluzeczka <3!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - pojawił się nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobaja mi sie szorty...swietnie wygladasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sama planowałam kupić tę koszulę, ale stwierdziłam, że mam już sbyt wiele tych bez rękawów, jednak bardzo bardzo mi się podoba, urzekła mnie też Twoja torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny zestawik:) tak jak lubie;) obserwuje oczywiscie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny zegarek :)
    zapraszam do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja jestem fanką spodenek i okularów :) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula i kuferek są moim zdaniem świetne, biżuteria również idealnie pasuje :) Tylko buty są moim zdaniem jakby nie z tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że buty dobrze się z resztą uzupełniają - uwielbiam połączenie koturn z szortami - wówczas zestaw nie jest aż nadto nasiąknięty elegancją, ale posiada kobiecy akcent.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. Wyglądasz bezbłędnie!!!!!!!! Twoje buty...... szorty.... bluzka!!!!!!!!! MIODZIO!!! :D:D:D
    ......... a zapomniałam o pięknej torebce:)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna, dobrze przemyślana stylizacja:) wszystko mi tu pasuje :) kolorystyka, fason i te znakomite dodatki :) wyszło tak kobieco i z klasą ;) uwielbiam gdy ktoś się tak ubiera :) myślę że będę tu powracać ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torba! Dawno ja kupilas? Jest idealna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torbę kupowałam w marcu. Pozdrawiam!

      Usuń
  21. śliczna bluzka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka jest bardzo ładna. Uwielbiam "zwiewne koszulowate", a zwłaszcza bez rękawów gdy jest tak gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna torebka, uwielbiam taką klasykę

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna koszula, taka delikatna i zwiewna, idealna na upały, uff.

    OdpowiedzUsuń
  25. I teraz zaluje, ze nie kupilam sobie tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chetnie przygarne taka bluzeczke,super wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!