29 lipca 2012

Peplum Top

Niekwestionowanym hitem lata są baskinki. Zarówno przy bluzkach, spódnicach jak i sukienkach. Mnie najbardziej przypadły do gustu te przy topach. Nie ryzykując, że będzie na mnie niekorzystnie leżeć - skusiłam się na małą, delikatnie układającą się w charakterystyczny 'klosz'. Dodatkowo top zdobiony jest subtelnym wzorem i wzbogaca go srebrna nitka, dlatego sądzę, że większa baskinka popsułaby jego charakter . Klasycznie - jak zawsze czynię ze srebrnymi bluzkami :) -  połączyłam ją z białymi rurkami.







bluzka / top - H&M
spodnie / pants - H&M
marynarka / jacket - H&M
bransoletka / bracelet - Monnari
kolczyki / earrings - Reserved
zegarek / watch - Lorus


27 komentarzy:

  1. Top masz cudowny!!! .... i już nie wspomnę o Twoim zegarku :) Będę się nim zachwycała i zachwycała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatnie i elegancko,
    bardzo mi się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kobieco i elegancko :) super !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się napatrzeć na Twoją bluzkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam zauroczona tymi żakietami kilka sezonów temu teraz już mi się przejadły ale Twój ma bardzo ładny wzór na mankiecie :D Ciekawa stylizacja jednak postawiłabym jeszcze na nieco koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za tak długą nieobecność na blogu oraz w komentowaniu Twoich postów. Nie chciałabym poświęcać tego komentarza na wyjaśnienia, dlatego zrobiłam to na blogu:)
    Bardzo ładną masz marynarkę!:) Ja pamiętam jaką miałam fazę właśnie na marynarki, mogłam je nosić ciągle, a teraz przez lato stawiam na luz, swobodę, ale nie zapominam o odrobiny elegancji i uroku dziewczęcym w moich stylizacjach:) Top pod marynarką jest śliczny:) Zakochałam się w zegarku!!:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko, mam nadzieję, że się nie gniewasz, że Cię opuściłam na jakiś czas, ale teraz nadrabiam zaległości. U mnie meeega długi post, a w nim wakacyjne zdjęcia z moich podróży i ciuchy i akcesoria z zagranicznych sklepów!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top jest piękny a marynarka wygląda z nim idealnie:) Elegancka z Ciebie kobieta! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. superasny zegarek:)))wygladasz jak zawsze idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. również mam ten żakiet, bardzo go lubię szczególnie w wersji z wywiniętym rękawem:) top świetny pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluzeczka - nie jest nachalna z tą swoją falbanką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto i z klasą :) uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo elegancko ;) klasycznie i kobieco, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love the top!

    http://myfashionmirror.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, elegancko i kobieco:) śliczny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw! a top to z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowany ok. 1,5 msc temu, jak zaczynały się wyprzedaże. Nie wiem, czy jeszcze będzie gdzieś dostępny.

      Usuń
  16. uwielbiam Twoje zdjęcia, jestes taka piekna :) masz idealne rysy twarzy :)
    buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko, bardzo mi się podoba ;)
    Zegarek jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie i kobieco :) Bardzo fajna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancko ! Bardzo ładnie Ci w tej kolorystyce !

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny look, jednak makijaż jest najwspanialszy :D.
    extra!
    zapraszam do siebie, będzie mi miło ;)
    pozdrawiam serdecznie;].

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie połączone, top w zimnej barwie idealnie pasuje do jasnych spodni. Perełki mają być hitem następnych kilku sezonów:)
    Pozdrawiam

    le-fabuleux-monde-de-la-petite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!