12 sierpnia 2012

A Striped Shirt & Golden Epaulettes

Korzystając z okazji, że letnia pogoda kiepsko się sprawdza w ciągu ostatnich dni, postaram się Wam pokazać kilka luźnych koszul jakie udało mi się ostatnio nabyć w Zarze. Uważam, że koszule to fajne i wygodne rozwiązanie na chłodniejszy letni dzień. Możemy je swobodnie zestawiać ze spodniami, szortami, czy spódnicami - zawsze wygladają korzystnie i wcale nie muszą się kojarzyć z 'biurowym' charakterem. Wszystko zależy od naszej inicjatywy i fasonu na jaki się zdecydujemy. Dziś prezentuję połączenie granatowo-białej koszuli w paseczki z klasycznymi rurkami. Żeby nadać stylizacji odrobinę elegancji postawiłam na czarne wysokie sandały i kopertówkę od Mango.









koszula / shirt - Zara Basic (tutaj)
spodnie / pants - H&M
zegarek / watch - River Island
okulary / sunglasses - Reserved
torba / bag - Mango
buty / shoes - Szydłowski

32 komentarze:

  1. Bardzo ładny zestawik :)
    Pozdrawiam i życzę miłego blogowania !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, śliczna z Ciebie dziewczyna. Bardzo podoba mi sie to, ze świetnie dobierasz stroje do figury. Czysty minimalizm i elegancja ale w nowoczesnym i spójnym! wydaniu :)
    Pięknie tu, stylizacje bardzo mi przypadły do gustu. Poza tym widzę, że masz fioła na punkcie toreb... masz piękne sztuki :) Ciekawa jestem ile masz już tych dużych - liczyłaś? :)
    Jesli będziesz miała ochotę, zapraszam do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. mam nadizje, że się u mnie zadomowisz, tak jak ja u Ciebie :)

    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów pięknie! ciekawe, delikatne detale. Uwielbiam klasykę, a Ty w jej prezentowaniu jesteś mistrzynią:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje koszula to świetne rozwiązanie :)
    Ta z Zary jest piękna ( na mnie niestety xs była za duża , chyba ma zawyżoną rozmiarówkę ) . Cała stylizacja super !


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tę na sobie mam XS, faktycznie jest luźna, ale to taki krój oversize :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie .... pogoda troszkę nie rozpieszcza :( Ale y za to wyglądasz pięknie :) Piękna koszula i sandałki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest świetnym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:))

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podobają Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba koszula! świetnie dobrałaś do niej wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna torebeczka, dzięki za wizytę, ja obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna koszula! w związku z tym, że bardzo lubię paski muszę na nią zapolować!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawa bluzka:) fajne elementy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i spodnie piękne! masz bardzo fajny styl:) klasyka ze smakiem, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka- prawdziwa perełka w zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham białe rurki :)
    Lubię proste zestawienia w stonowanych kolorach, cudnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny luźny zestaw. Idealny na wakacje ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!