09 sierpnia 2012

Autum Comming Soon...

Witajcie!
Może nie każdego będzie satysfakcjonować mój dzisiejszy post, bowiem lato w pełni a ja wkraczam już myślami w sezon jesienny... Ostatnio wybrałam się na małe zakupy do Wrocławia. Nie poddając się już szaleństwom ostatnich chwil wyprzedaży, kierowałam swój ciekawski wzrok na 'świeżutkie' jesienne kolekcje :) Dziś pokażę Wam kilka nabytków z nowych kolekcji (prócz torby). Zauważyłam, że o ile na lato dałam się zauroczyć pastelom i słodkościom, tak teraz znów podążam za moją ulubioną klasyczną czernią, w której czuję się najlepiej... Mam już nawet kilka pomysłów jak ją interesująco łączyć aby nie wyglądała ponuro i monotonnie. Bardzo podobają mi się również interesujące propozycje burgundów oraz butelkowych zieleni na nadochodzący sezon... Ale o tym niebawem :)









bluzka z baskinką / peplum top - Mohito
buty / shoes - Venezia
spodnie czarne / black pants - Mohito
szare jeansy / grey pants - Promod
cielisty sweter ze srebrną nitką / nude sweater - Mango
trencz / coat - F&F
torba / bag - Zara Basic
czarny sweter z metaliczną nitką / black sweater  - Reserved

41 komentarzy:

  1. Udane zakupy :)
    Wszystko mi się podoba !
    Też już zaopatrzyłam się w kilka jesiennych rzeczy i także stawiam na czerń ,beż , zieleń i burgund :)

    Kochana zdradź proszę ile kosztowała ta baskinka z Mohito ? Szukam takiej właśnie na dłuższy rękawek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza bluzeczka z Mohito w jakiej jest cenie? U nich na stronie ciężko cokolwiek znaleźć:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 79,99 zł
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. a to nawet nie najgorsza cena, fajna na jesień będzie:)

      Usuń
  3. Fantastyczne zakupy! Sama chętnie skusiłabym się na ten sweter z Mango :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zakupy. Zauważyłam, że dominuje w nich głównie parę kolorów, które są ostatnimi czasy moimi ulubionymi. Ładnie, ładnie. Urzekł mnie ten żakiecik. Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie wszystko jest piękne, ale butyyy! zakochałam się w nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty , ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie nie chcę myśleć o jesieni, bo jestem jeszcze przed wakacjami;) A buty są boskie, kolorystyka i krój idealnie w moim stylu (niestety do mojego kochana Wrocławia pojadę dopiero za 3 tygodnie i mam nadzieję, że jakas para dla mnie zostanie...)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. smakowicie, bardzo smakowicie wygladaja twoje nabytki, smaczek mam na buty i ten czarny plaszczyk z jasniejsza lamowka! czekam z niecierpliwoscia na gotowe propozycje , zapowiada sie ciekawie, klasycznie, elegancko z kropla szalenstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, podoba mi się każda jedna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałości... ja nie chce nawet myśleć o tym, że idzie jesień :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy!
    Buty są świetne, widziałam takie na słupku z Zarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mi sie bardzo podoba!

    a czy trencz F&F byl takze w innych kolorach? np. bezowym? i mozna wiedziec, ile kosztowal?


    dodaje bloga do obserwowanych i zapraszam rowniez do polubienia mojego

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był jeszcze beżowy z czarną lamówką. Cena 179 zł.

      Usuń
  13. fajne zakupy:) ale te buty po prostu są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty są nieziemsko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek z Mango piękny!!!!!!!!!!!! Też taki chcę ;) W Warszawie już pewnie wszystkie zostały wykupione...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sweterek pochodzi z nowej kolekcji a mnie cudem udało się go zdobyć (był już ostatni), więc jak widać warto zaopatrzyć się w niektóre modele wcześniej.
      Pozdrawiam i życzę udanych zakupów :)

      Usuń
  16. Zazdroszczę bardzo udanych zakupów :-) świetne buty! chociaż zastanawia mnie jeszcze wysokość obcasa...chyba pora wybrać się do sklepu coby dokładnie to sobie ocenić... :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz jestes zaopatrzona na wrzesien ;p Każda z tych rzeczy mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten cielisty sweter, piękny:) A.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przygarnęłabym wszystko do mojej szafy!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie świetne rzeczy! buty i torebka mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. buty i sweterki rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko bardzo mi się podoba ;D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdobycze... :) Buty i sweter z mango - coś pięknego :) Ja zakupy jesienne odwlekam w czasie żeby jak najdłużej móc cieszyć się latem i nie myśleć o zbliżającej się zimie... ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rzeczy!! baletki typu chanelki są cudowne:)!!

    OdpowiedzUsuń
  25. You're so ready for the fall, great stuff!!!!:)
    Have a great weekend!!
    xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely post! if you get a sec, i have a new post up, would love to now what you think of it!

    http://supposeishouldblog.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę zakupów ! ;)
    piękna bluzeczka z baskiną i te sweterki... ;)

    http://ollaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna zakupy, bluzka z baskinką podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweterki z Mango są cudne w nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczy rewelacyjne- strasznie zazdroszczę Ci ich :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great choice!!! It's interesting to see you dressed up in these fashionable clothes!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!