30 sierpnia 2012

Half-and-Half

Nie wiem jak u Was, ale w naszym mieście lato dobiega ku końcowi... Na wieczorne spacery zakładam już ciepłe swetry. O ile w dzień temperatura jest znośna i pozwala jeszcze ubrać letnią sukienkę, czy odkryty top, popołudnia są nie do zniesienia...  Jestem strasznym zmarzluchem i lubię ubierać się na 'celbulkę', ale po tak ciepłym lecie, szczerze się Wam przyznam, że nie wyobrażam sobie wskoczenia nagle w ciepłe botki, apaszki i płaszcze (choć małymi krokami kompletuję już jesienną garderobę). Korzystając z ostatnich letnich chwil prezentuję Wam wzorzystą, czarno - białą spódnicę połączoną z prostym, luźnym topem. Ażeby nie było zbyt 'mono' przełamałam całość karmelowymi szpikami i dużą shopper bag.
Milego i ciepłego popołudnia!











bluzka / top - Mango
spódnica / skirt - Zara Woman
torba / bag - Zara Basic
okulary / sunglasses - Reserved
zegarek / watch - Lorus
bransoletki / bracelets - (srebrna) Apart (skórzana) H&M
buty / shoes - Sala Collection

27 komentarzy:

  1. Świetny strój , bardzo ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu ! Ależ Ty jesteś piękna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest genialna! śliczny masz lakier na paznokciach - jaki to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Astor "Quick'n Go!" 343

      Usuń
  4. Ciekawa stylizacja, choć dodałabym jeszcze jakiś naszyjnik. Ale tak też jest ok :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja !
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :) Oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w rozpuszczonych włosach !

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely outfit! Gorgeous bag! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj w klubie, też jestem zmarzluch :D w wieczory też obowiązkowo gruby sweterek i jazda, a będzie coraz gorzej, chcę znowu lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w spódnicy i torbie jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz<3
    Obserwuję i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta spodniczka jest swietna! Widzialam ja na przecenach, ale niestety nie bylo juz mojego rozmiaru :( Co do zestawu, to jest naprawde ladny, ale brakuje mi tu naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja. A Twoje torny są po prostu śliczne

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka :) jak i reszta!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za odwiedziny :)
    świetnie wyglądasz, genialna torba i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały nadruk na spódnicy!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się torebka chociaż w mojej szafie pełno już brązowych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna torebka :) uwielbiam brązy!

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka ma bardzo fajny wzór ;) świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoją biżuterię! Prawdziwa kobieta z klasą z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!