19 sierpnia 2012

Harmony

Dzisiaj połączenie luźnej koszuli w kolorze nude z klasycznymi czarnymi szortami. Bardzo lubię zestawiać ze sobą te dwa odcienie - czerń doskonale się sprawdza w przypadku cielistych kolorów, dodaje odrobiny elegancji i nie pozwala na 'nudne nude'  :) Wybaczcie mi... po  raz kolejny dwukolorowe szpilki - jakoś nie mogę się z nimi rozstać :) Całość uzupełnia torba od Zary, również utrzymana w dwutonowych odcieniach. 







   
koszula / shirt / Zara Woman (New Collection)
szory / shorts - Zara (New Collection)
torba / bag - Zara (tutaj)
buty / shoes - Venezia
okulary / sungalsses - H&M
zegarek / watch - River Island


36 komentarzy:

  1. Każda kobieta powinna TAK wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ten zestaw, elegancki zarazem wygodny:) zapraszam do mnie:) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz przepięknie! prosto, elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula bardzo ładna, widzę, że teraz dużo firm wypuściło taki model z dużymi kieszeniami z przodu, ale sama nie wiem, czy się skuszę, taki model chyba troszkę spłaszcza biust:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw.
    Nie dziwię się, że nie zdejmujesz tych butów - są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna koszula i zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancko i kobieco ;) a dodatkowo jaka ciekawa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciagle szukam podobnej nude koszuli, Twoja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość super :) idealny zestaw także do pracy - gdyby te spodenki zastąpić spódnicą w kolano lub spodniami :) ja w tych butach jestem zakochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula genialna - bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszula, rewelacyjnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. I znów świetnie :) Sama mam inny styl, ale bardzo chętnie oglądam Twoje zestawy. Rewelacyjnie się prezentujesz. Prostota sama w sobie a jakie pozytywne wrażenie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzeczka ma niesamowite guziczki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie polaczenie kolorow, a buty chwale chyba nie pierwszy juz raz!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie, stylowo, z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam minimalizm i klasę w Twoich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie zestawy ! Okulary zmieniłabym tylko na lenonki (moje ulubione) i perfect !

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna klasyka!!!
    Udowadniasz, że najprostrze zestawy potrafią być olśniewające i efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zestaw! Masz bardzo fajny styl i dużo klasy.
    Dodaję blog do obserwowanych i zapraszam również do siebie:)

    http://www.hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście bardzo harmonijny zestaw :)Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful outfit...
    I will follow your blog

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna kolekcja , na prawde zazdroszcze niektórych modeli :)
    bloga dodaje do ulubionych , swietne wpisy :)
    zapraszam na konkurs do mnie ,startuuje dzis!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że odwiedzacie moją stronę. Nie zapomnijcie zostawić w komentarzu linka do swojego bloga abym mogła Was odwiedzić. Miłego dnia!

Thanks for your visit on my blog. Don't forget to leave your link so I can check out yours blog too! Have a great day!